Afgelopen week licht positief getest. Gisteren begonnen met bloeden en krampen. Nu verloor ik dit. Alleen lijkt mij dit zo groot voor een miskraam van pas 4 weken?
Ik denk dat dit gewoon weefsel uit je baarmoeder is. Met 4 weken is er nog geen moederkloek of vruchtje. Waarschijnlijk is er na de innesteling iets misgegaan.
Bij mij ging het mis met 5,5 week en dat was echt niet dit. Dit lijkt inderdaad wel weefsel van je baarmoeder ofzo.. Zijn je testen ook negatief?
Lijkt mij niet typisch voor zo'n vroege miskraam. Met viier weken is het meestal gewoon een (wat heftigere) menstruatie.
Ik heb wel een licht positieve test gehad. Ook waren de symptomen er. Vreemde is wel dat het bloeden nu vrijwel gestopt is, nog maar een paar drupjes af en toe. Op de dag dat het bloeden begon wel weer een licht streepje te vergelijken met de dag ervoor.
Kun je niet langer zwanger geweest zijn? Dat het moment van je licht positieve test de test al aan het aflopen was zeg maar...
Mijn vorige cyclus was een puinhoop, lange menstruatie om vervolgens na krap 3 weken weer menstruatie. Ik heb toen negatief getest. De 15e een testje gedaan met echt een heel erg tuurstreepje. 16e in de ochtend een duidelijker streepje, in de avond nog iets donkerder. 17e werd ik wakker met bloed, toch testje gedaan en die was vergelijkbaar als de 16e in de ochtend. Gisteren dus vrij hevig gebloed met het verlies wat op de foto staat. Nu geen test meer gedaan maar wat ik zo vreemd vind is dat het bloeden nu vrijwel over is. Af en toe nog wat druppels dan paar uur niks en dan weer wel wat.
Normaal is mijn cyclus 28 dagen, positieve Ovutest op dag 13 ei op dag 14. Deze cyclus pas positieve test op dag 18 en op dag 19 ei. Als ik uit zou gaan van cyclus van 28 dagen zou ik overtijd zijn geweest, ga ik uit van lf van 14 dgn dan zou nod morgen zijn.
Ik denk ook dat het weefsel is, heb twee keer een miskraam bij 6 weken gehad en het was eigenlijk alleen maar bloed, met grote klonters enzo, niet eens een vruchtje te zien. De tweede miskraam kwam behoorlijk langzaam op gang, van bloed met stolsels tot zelfs een dag weer helemaal niks om vervolgens daarna dus helemaal los te barsten. Dus het zou nog kunnen dat je nog heel veel bloed gaat verliezen, wees daarop voorbereid.
Het lijkt geloof beetje op wat ik vanmorgen ben verloren.. vd week paar positieve testen en vanmorgen werd ik wakker met erge kramp in onderbuik, toen ik naar de wc ging verloor ik ook zoiets. Zou vier weken en vijf dagen zijn. Vervangend verloskundige gebeld en die zei dat het idd miskraam kan zijn of bijv innesteling maar gezien de kramp. Morgenochtend belt de verloskundige hoe het gaat.