tenminste mijnsinziens. Mijn dochter van 7 maanden krijgt: 08.00 fles pap van 200cc en dan de pap. ze laat er 50 tot 70cc van staan rond 12.00 een boterham met smeerkaas of smeerworst (eet ze helemaal op!) en een fles van 180 cc met 6 schepjes Nutrilon. Meestal drinkt ze het helemaal op en anders laat ze ongeveer 30 cc staan rond 15.00 eet ze een half potje fruit en een fles van 180. Hiervan neemt ze meestal maar een paar slokjes. dus laat meer dan 120 staan. rond 18.00 krijgt ze groentehapje. dit eet ze helemaal op zoals ook haar toetje (danoontje). Rond 19.30/20.00 krijgt ze haar laatste fles van 210 met 7 schepjes. Of ze eet het op of ze laat tot max 50 cc staan. volgens het cb krijgt ze te weinig. maar ik kan haar moelijk dwingen... Wat vinden jullie? Tis overigens mijn derde dochter maar ben niet bekend met flesvoeding. Die andere 2 kregen altijd bv op verzoek dus heb me nooit druk hoeven maken over het aantal cc wat ze binnen kregen hoewel ik mij wel kan herinneren dat ze vaker dronken dan dat mijn jongste nu fv krijgt Bedankt!!!!!!!!!!
Op zich ziet het er goed uit hoor! Het stukje opvolgmelk mag inderdaad iets meer zijn, rond 700ml zou wenselijker zijn. Je zou eventueel het danoontje kunnen vervangen door een halve fles bijvoorbeeld. Ook eet je kindje al een boterham, dan zou een papfles niet persé nodig zijn, alleen flesvoeding (als het lukt misschien dan 210?) is dan ook goed, dat vult weer iets minder. Het belangrijkste is dat ze goed groeit.