Hoe snel negatieve zwangerschapstest na hele vroege miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door wonderbaby1, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    De titel zegt het al. Ben benieuwd wanneer jullie een negatieve test hadden na een hele vroege MK. Ik heb op nod 10dpo positief getest, dag erna bloedverlies echt rood en dat heeft 3 dagen geduurd (niet zo erg als menstruatie maar wel best veel!)
    Op 12 dpo nog positiever getest en 13 dpo goed HCG gehalte via bloedprikken..

Ik heb zelf echt het idee dat het mis is maar dacht dat je toch snel na zo'n vroege mk negatief test..

Alvast bedankt voor jullie reacties

2. Janet83

Janet83 Actief lid

12 okt 2009
    158
    0
    0
    Mijn test werd al veel lichter en twee dagen later begon het bloedverlies:x... (ik was toen vijf weken zwanger)
    Dus de test was daarna vrij snel negatief.
    Ik hoop voor jou op een wondertje, het kan nog steeds!

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Dankje janet! Ik hoop het zo!! M'n temp is nog netjes hoog en zit nu te denken misschien heb ik wel een hematoom..

Nouja we kunnen niks doen als afwachten helaas! Maar bedankt voor je reactie!

4. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ik teste op vanaf 12 dpo licht positief met kruidvat. CB digitaal gaf 1-2 zwanger aan. Paar dagen later begon ik te vloeien en mijn test was toen weer negatief.

5. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Ik testte bij mijn eerste mk op NOD positief en 4dg later bloedde ik. Maar toen ik weer testte was de test alweer harstikke negatief. Dus het ging heel snel.

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Volgens mij wordt ik gek haha

Mijn testen worden alleen maar donkerder na het bloedverlies.. Zit nu zelf te denken aan een hematoom misschien?

7. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Ja dat is inderdaad spannend. Hopelijk zit het gewoon lekker goed.

Ik had zelf een superlichte test een week na mijn NOD en die bleven licht. 10 dagen later een MK en 5 dagen erna alweer neg. test.

Heb je nog bloedverlies? Afwachten helaas is het enige dat je kan doen.

Succes en sterkte

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik heb vorige ronde dag voor nod nega getest, op nod na afleestijd posi en 2 dagen na nod posi, dag 4 na nod werd ik alsnog ongie, 2 dagen daarna was de test alweer nega... dus best heel snel...

Deel Deze Pagina