hcg na vroege miskraam

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door kemjansen, 25 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kemjansen

kemjansen Actief lid

20 nov 2008
    162
    0
    0
    Hallo,
    Ik had een vraagje. 30 nov heb ik een vroege miskraam gehad. Ik was toen 5,5 week zwanger. Die zwangerschap heb ik vastgesteld door 3 testen, maar de uitslag was 3 x heel licht.
    De eerste dag van de miskraam is er al veel meegekomen en na 5 dagen had ik geen bloedverlies meer.
    Ik ben gaan rekenen dat 30 nov de eerste dag van mijn menstruatie zou zijn. ik voelde mijn ovulatie denk ik paar weken erna.
    Nu heb ik gisteren een test gedaan en hij is duidelijk positief.
    Ik heb een vroege test van predictor gedaan en ook 3 dagen ervoor getest.
    Kan het zo zijn dat de test nog positief is van de vorige zwangerschap.
    Heb zelf het idee van niet, omdat ik nog maar zo kort zwanger was en snel geen bloedverlies meer had, maar kan het toch zijn?

bedankt voor je antwoord en hele fijne kerstdagen!!

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

dit is duidelijk Hcg van een nieuwe zwangerschap. Je miskraam is spontaan en compleet verlopen als ik het zo lees, waarschijnlijk heb je gewoon daarna een eisprong gehad en ben je nu weer zwanger. Volgens mij heb je dan wel een vrij korte cyclus.
    Gefeliciteerd en ik hoop voor je dat het helemaal goed gaat nu!

Mirjam

3. kemjansen

kemjansen Actief lid

20 nov 2008
    162
    0
    0
    hoi,
    Bedankt voor je snelle reactie en dat op kerstdag.
    Ja ik denk het ook wel, maar voel we in 1 keer onzeker worden.
    heb altijd een cyclus van 26 dagen.
    maandag voor de zekerheid maar bloedprikken. dan weet ik het zeker en inderdaad hopen dat het allemaal goed zit nu. Ben blij als ik de eerste echo heb gehad.
    nogmaals bedankt.

gr karin

Deel Deze Pagina