Goedemorgen dames, Ik neem het er goed van heb echt een brandende vraag. Ik zit echt te rekenen maar ik kom er niet uit, in mijn belevenis ben ik verder zwanger dan waar de gyn op komt 2 weekjes schelen we van elkaar. Ik heb een ei gehad tussen de 18 en de 20 mijn temp was precies zo als hij moest zijn op die dag en de ovulatietest knalde van het scherm. Ik heb op 30 november positief getest, dan ben je al 4 week zwanger toch? plus daar de dagen van de zwangerschap bij op en dan kom ik uit op 7 week en 3dagen. (wel moet ik zeggen dat ik een hele onregelmatige cyclus heb varierend tussen de 29 en 42 dagen) Maar op dag 5 van de cyclus had ik twee eitjes van 15mm dus het zou er op lijken dat dit geen lange cyclus zou worden. Kunnen jullie mij vertellen hoe het kan zitten waarom ik minder ver ben dan waar wij op komen? en waarom test ik zo vroeg positief (eingelijk zou mijn ei (kwa duur van de zwangerschap nu, dan pas moeten komen (30november)) dus hoe kan ik dan eingelijk op de dag van de ei positief zwanger testen? Sorry voor de domme vragen en het gezeur maar dit is echt een vraag die ik niet begrijp, ik ben maar aan het piekeren hoe het zit of kan zitten maar kom er niet uit, ook wil ik jullie graag een foto sturen van de echo'n de eerste is met 4 week en de tweede met 5 week, volgens de gyn was er geen verschil al zou het nog zo lijken, want de tweede foto is vergroot 100% en de eerst 79 %, maar toch als wij goed de echo's verglijken en ons verplaatsen in de die 79 % dan nog lijkt er verschil te zitten, zouden jullie eens even mee willen kijken? Alvast super bedankt voor het beantwoorden van deze vraag. Bekijk bijlage 39270 Bekijk bijlage 39271
Ik plaats nu even de eerste foto zie dat hij er niet goed opgekomen is, zal er even aan toevoegen dat de gyn vorige week zei bij de echo ik schat 3 hooguit 4 week en deze week zei een inval gyn dat de echo van deze week op maximaal 5 week leek, dan zal het toch echt gegroeid zijn? Bekijk bijlage 39274 Groetjes Wilma