Op 15 mei heb ik een miskraam gehad. Ik was (ongepland) 6 weken zwanger. Ik moest na 3 weken een zangerschapstest doen om te checken of mijn HCG goed gedaald was. Nou heb ik vanmorgen een test gedaan en die was vet positief. Positiever dan voor mijn miskraam. Ik voel me totaal niet zwanger en heb nog af en toe wat bloedverlies, ik ben er echt van overtuigd dat ik niet zwanger ben. Aanstaande vrijdag heb ik een afspraak bij de gyn voor iig een echo en om verder beleid af te spreken. Weet iemand wat ik dan kan verwachten?
Is dit niet toevallig een nieuwe ovulatie (daardoor slaat een zwangerschapstest meestal ook positief uit)? Ik zou er morgen nog eentje doen voor de zekerheid.
Hoi heb je een echo gehad om te kijken of je inderdaad een miskraam heb gehad. Het kan zijn dat je niet helemaal schoon ben en dat dit er voor zorg dat je hcg toch stijgt of dat je geen miskraam heb gehad of dat je zwanger was van een tweeling. Heel veel sterkte en hopelijk krijg je vrijdag meer duidelijkheid
@Sophie, O dat wist ik niet. Maar de streep stond er nog eerder dan de controlestreep. Knalt een test dan ook zo bij een eisprong? @Minimuis, nee ik heb geen controle echo gehad. Ik bedenk me nu ook pas dat het evt een 2-ling zou kunnen zijn... Ik zou graag NU duidelijkheid willen.
Dan zou ik morgen even contact opnemen met het ziekenhuis om te vragen of je kan komen voor een echo en een test die positief geeft bij een eisprong is maar een vaag streepje en zeker geen streep die duidelijker is dan de test streep. Ik begrijp dat je nu duidelijkheid wil je kan ook langst spoed gaan en zeggen dat je erge buikpijn heb misschien dat ze dan nu al een echo willen doen
Buikpijn heb ik regelmatig. Ik heb ook regelmatig bloedverlies. Vorige week dacht ik dat ik ongesteld werd, maar dit duurde maar 2 dagen. Ik ben wat onzeker hierin. Durf niet zo goed iets te bedenken waardoor ik NU langs zou kunnen. Ik wacht af tot vrijdag. Jullie horen het nog!
Vanochtend heb ik een echo gehad en inwendig onderzoek. De echo liet een lege vruchtzak zien. Bij het inwendige onderzoek bleek mijn bmm dicht te zijn. Drie weken geleden stond mijn bmm open en had ik een miskraam. Ik ben ws zwanger geweest van een 2-ling, waarvan er 1 spontaan heeft losgelaten en de andere zit er nog. Volgende week moet ik weer terug voor een echo, om te kijken of de echo veranderd is. Het zou nl een prille zwangerschap kunnen zijn, maar ik weet zeker van niet aangezien mijn man en ik niet hebben geklust. Dan wordt er verder beleid afgesproken. Het hakt er flink in .
Jeetje Paarse, wat een domper. Zo word je blij verrast, en zo verlies je er twee. Ik hoop op een nu zo kort mogelijke nasleep, en dat het vanzelf komt. Sterkte. xx
Wat erg dus toch een tweeling heel veel sterkte met het verwerken van dit verdriet. Ik hoop dat het toch nog spontaan opgang ga komen.
@Minimuis, bedankt! Ik zie dat jij 10 Sterren hebt, pfff heftig zeg! Spannend zal deze zwangerschap zijn. Krijg je een jongentje? Succes met je zwangerschap!
Bedankt we weten nog niet wat het word misschien komen we daar maandag achter. Ik vind het inderdaad heel spannend en heb er lang niet van kunnen genieten nu begint het pas een beetje te komen
Kan ik me indenken, zeker onwerkelijk. Geen tips helaas. Je hoort weleens goede verhalen over acu, maar heb ik zelf geen ervaringen mee. Hoe ver zou je nu zijn geweest?
@Minimuis, fijn dat je nu een beetje kan genieten. Ik dacht aan je blauwe letters te zien dat het een jongetje zou worden. Maar goed heel veel succes! @Maria, met accupunctuur bedoel je? Ik zou nu 9,4 weken zwanger zijn. Maar het ging 3 weken geleden mis, bij 5,6 weken dus. Ongelooflijk dat je van 1 zwangerschap dus 2 miskraam kan krijgen .
Ja, acupunctuur zou kunnen helpen om het spontaan te doen loskomen. Maar dat heb ik zelf nooit uitgeprobeerd. En twee miskramen van 1 zwangerschap, dat is wel heel cru. Pfff. Heel veel sterkte.
Vanmiddag bij de gyn geweest. Hij bevestigde dat de zwangerschap niet goed was. Ik heb nu pillen ingebracht gekregen. Nu afwachten of dit werkt. Ik vind het enorm spannend en een beetje eng. Vrijdag krijg ik een controle echo.
Woensdagavond/nacht heb ik enorm veel bloed verloren. Ook het vruchtje en veel stolsels. Vandaag had ik de controle echo en ik verwachte dat mijn BM nu wel schoon zou zijn. Nou, niet dus , bah. Ik krijg nu dinsdag alsnog een curretage. Echt niet normaal hoe dit allemaal gaat. Ik ben verdoofd.
Wat een rotsituatie zeg, heel veel sterkte! Mijn HCG steeg ook na mijn miskraam, maar ik had geen tweeling gedragen, mijn lichaam was gewoon in de war. Ik heb een tijdje 2 keer per week bloedgeprikt om te kijken of het daalde, uiteindelijk ging alles gelukkig vanzelf, maar ik vond de hele nasleep veel erger dan de miskraam zelf, ik was het vertrouwen in mijn lichaam helemaal kwijt....