Zwanger worden

Discussion in 'Zwanger worden' started by Omimamo, Mar 27, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Omimamo

Omimamo Lid

Mar 27, 2022
    7
    4
    3
    Female
    Hallo,

Even een vraag hier ik heb een hele onregelmatige cyclus…weet dus nooit wanneer ik ongesteld moet worden…nou heb ik sinds een paar dagen een raar gevoel, een beetje menstruatie krampen..maar de menstruatie komt maar niet door…nu heb ik een zwangerschapstest gehaald bij de big bazaar en die heb ik wel met de middag urine gedaa..na een paar min zag ik een hele vage lichte streep

iemand toevallig het zelfde meegemaakt ???

wordt gek van me zelf

2. Sophie2019

Sophie2019 Fanatiek lid

Jul 21, 2018
    2,018
    1,561
    113
    Female
    Heb je een foto van de test? Ik zou morgen een test halen van de drogist, de Kruidvat 2 voor 5 bijvoorbeeld of Etos early 2 voor 10.

3. Omimamo

Omimamo Lid

Mar 27, 2022
    7
    4
    3
    Female
    @Sophie2019, daar dacht ook al aan bedankt voor je reactie…nee heb geen foto van de test…

ben zo benieuwd heb nog altijd pijn/krampen

4. DBoer

DBoer Bekend lid

Jan 4, 2022
    885
    871
    93
    Female
    Wat spannend zeg! Toen ik zwanger was geworden heb ik vanaf de innesteling ook steeds lichte menstruatie-achtige krampen gehad en had 3 dagen nadat dat begon mijn eerste hele lichte positieve test. Deze krampen bleef ik hebben tot de 5e zwangerschapsweek ongeveer. Zag je het streepje binnen de afleestijd in de bijsluiter? Hopelijk loopt het de komende dagen op!

5. Omimamo

Omimamo Lid

Mar 27, 2022
    7
    4
    3
    Female
    Hallo dames,

sorry voor me late reactie haha was effe druk ik heb indd een foto maar moet wel zeggen op de foto is het iets lichter dan in werkelijkheid wat vinden jullie ervan alvast bedankt

Attached Files:

Share This Page