Ben een beetje onzeker. Heb bloed laten prikken toen ik 4+2 en precies 48 uur later weer 4+4 helaas is het niet verdubbeld. Eerste meting Hcg 564 Prog 92 Tweede meting Hcg 944 Prog 90 Zo bang dat het weer mis zal gaan
Het hoeft niet te verdubbelen in 48u hé, in principe 'moet' het verdubbelen in 72 uur. Eenmaal je waarden iets hoger zijn, gaat die verdubbeling sowieso wat trager. Bij deze zwangerschap (te) veel bloedafnames gehad en regelmatig met een verdubbeling tussen de 50 en 60 uur gezeten, maar ondertussen toch echt al de 11 weken voorbij en alles gaat nog steeds goed. Ik vind je waarden best mooi hoor!
Wat @SD90 zegt inderdaad! De leidraad is dat het verdubbeld in 48-72 uur. Jouw waarde is bijna verdubbeld. Ik zou wel durven zeggen dat hij een paar uur later wel boven de 1000 zou hebben gezeten. Evt te lezen: HCG Doubling Time in Early Pregnancy (verywellfamily.com)
Ziekenhuis heeft net gebeld. Volgens hun was de stijging helemaal goed. 28 april de eerste echo gepland. Super spannend weer allemaal. Bedankt voor jullie reacties
Vandaag 1ste echo gehad. Hartje klopte. En ook op de juiste tempo. Begin steeds wat zekerder te worden. Alleen kwam uit op 6+2 terwijl ik 6+4moet zijn,maar kleintje lag zo strak tegen de baarmoederwand. Dus hier ga ik proberen geen zorgen om te maken.
Zou ik me idd zeker geen zorgen over maken, een verschil van 2 dagen is sowieso al verwaarloosbaar, en een meetfoutje op die termijn is zo gemaakt. Het is supergoed dat het hartje goed klopte!
Normaal zou ik mij indd geen zorgen maken maar ons eerste kindje is altijd te klein geweest voor wat hij moest zijn. En die was uiteindelijk niet met het leven verenigbaar. Dus daarom kleine zorgen in mijn achterhoofd.