Hallo, Ik heb een vraag, ben overtijd maar de test geeft negatief aan en ik ben altijd echt netjes op tijd. Wie heeft dit ook eerder gehad was de test negatief en bleek later dan toch positief. Dan heb ik nog een beetje hoop. Groetjes Chantal
ik heb het gehad, ikhab nml een laat ei, waardoor ik pas een week na mn nod kan testen (dan ben ik dus een week overtijd) daarvoor geven al die tests negatief aan en na een week zag ik een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje
hoi ik heb het ook gehad, eerst een negatieve test op 1 dag na mijn NOD en pas na vier dagen na mijn NOD een positieve test! er is dus nog hoop hoor, ik hoop voor je dat je alsnog een positieve test hebt binnenkort
In ieder geval bedankt voor jullie reactie, ben blij om dit te horen. Ik heb al een zoontje van 5 maar van hem wist ik niet dat ik zwanger was, want we waren er niet bewust mee bezig toen ik erachter kwam was ik al 7 weken zwanger, maar nu ga je op elk detail in je lichaam letten doordat je er nu wel bewust voor kiest. Groetjes Chantal
In ieder geval bedankt voor jullie reactie, ben toch blij om dit te horen. We hebben al een zoontje van 5, maar bij hem wist ik dat ik zwanger was met 7 weken omdat we er niet bewust voor hadden gekozen, maar nu we er wel bewust voor hebben gekozen let je op elk detail in je lichaam vind ik. Groetjes Chantal