Wel of niet zwanger?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Ninaaaaa, Oct 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ninaaaaa

Ninaaaaa Nieuw lid

Oct 28, 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Ik wil heel graag even mijn verhaal kwijt omdat ik het gewoon niet meer weet. Ik weet ook dat jullie niet kunnen zeggen of ik echt zwanger ben of niet maar ik vind het fijn om van jullie te horen of jullie de zelfde symptomen hadden en gewoon jullie ervaringen te horen. Ik heb sinds kort weer een vriend. Ik had al eerder wat met hem maar het was 5/6 maanden geleden uit gegaan om bepaalde redenen. Nu zijn we weer samen en super happy!

Ik slik al een aantal jaar de pil maar had ongeveer vanaf 23 september last van diarree. Het was toen redelijk heftig. Het heeft een tijdje aangehouden maar werd wel weer steeds minder. Het kan dus zo zijn dat de pil niet helemaal goed heeft gewerkt. Maar nu heb ik dus 7 en 14 oktober seks gehad met mijn vriend. Vanaf de 14e had ik ook mijn stopweek (begint altijd op een maandag), maar ik word altijd pas rond donderdag of vrijdag ongesteld. Ik werd 17 oktober (donderdags) ook gewoon ongesteld. Het was wel iets minder echt rood bloed en meer wat bruin spul dan normaal. Maar het hield wel gewoon tot zondag/maandag aan zoals altijd. Maandag begon ik weer met een nieuwe strip pillen. Maar eigenlijk gelijk daarna bleef het ongesteldheidsgevoel aanhouden.. Ik had nog steeds pijn onder in mijn buik zoals ik normaal heb als ik ongesteld moet worden of ben. Ik had ook ineens meer bultjes om mijn tepelhof en op mijn tepel en ze jeuken een beetje. Ik ben veel moe, echt energieloos en heb vaak hoofdpijn. Ik ben toen gaan zoeken op internet maar raakte er alleen maar meer van in de war. Nu kwam ik op een forum ook ergens tegen dat je kon voelen aan je baarmoedermond ofzo? Dus ik heb dit geprobeerd. Ik voelde ineens dat mijn vagina een beetje dicht zat? Het gat was kleiner en strakker dan normaal. Ik kon ook een bobbeltje voelen in mijn vagina, de baarmoedermond dus. Nu voel ik sinds dien al elke dag hoe het zit. Maar mijn vagina blijft een beetje opgezwollen van binnen lijkt wel en nu voelde mijn baarmoedermond vandaag ook ineens wat groter aan. Hij zit ook niet heel hoog kan er makkelijk bij. Ook is mijn vagina constant vochtig van binnen en heb ik wat meer afscheiding. Soms voelt het zelfs of ik helemaal leeg loop. Sinds 2 dagen een soort erge spierpijn rond mijn borsten. Dit word nu steeds meer pijn op/in mijn borsten. Ze waren al een tijdje wat steviger maar deden nog geen pijn. Nu wel. Heb ook wel last van af en toe een misselijk gevoel maar niet heel erg. Ook heb ik meer honger dan normaal en steeds als ik heb gegeten zit ik al best snel vol en heb ik een opgeblazen gevoel. Maar na 1 of 2 uur heb ik wel weer honger en als ik dan wat eet dan zit ik na 2 happen al weer vol en weer een opgeblazen gevoel. Ik heb 11 november pas weer mijn stopweek en moet dus ongeveer 14 november ongesteld worden. Dus het kan niet zijn dat ik gewoon last heb van deze dingen omdat ik ongesteld moet worden. Ik was er vandaag zo klaar mee. Ik vind zelf dat ik veel symptomen heb van een zwangerschap, dus dacht ik doe een test. Ookal kon dat waarschijnlijk nog niet. Ik werd zo gek van die onzekerheid ik moest het doen. Dus vandaag deed ik een test van kruidvat, 2 voor 5 euro. Maar de test was negatief.. Ik snap het echt niet meer. Ik doe over 1,5/2 weken maar die andere test denk ik. Misschien ben ik wel gewoon gek aan het worden haha? Wat denken jullie?

Sorry voor het lange verhaal haha!

Groetjes Nina

2. MrsP

MrsP Actief lid

Oct 14, 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Nina,Het is zo inderdaad lastig te zeggen of je zwanger bent. Eerlijk gezegd durf ik niet te zeggen of je pil door diarree minder goed werkt. Het lijkt mij wel. Zelf vind ik de k2v5 niet echt goede testen meer. Op het forum hier lees ik ook dat iedereen er niet meer zo over te spreken is dan eerst. Wel zag ik gewoon een licht streepje toen ik testte.Als ik jou was zou ik even een CB digital met conceptie indicator doen over 2 dagen. Dat geeft je wat meer zekerheid. Als deze negatief is kan je er wel vanuit gaan dat je niet zwanger bent. Je kan natuurlijk ook gewoon een griepje onder de leden hebben. Succes!Groetjes

3. Ninaaaaa

Ninaaaaa Nieuw lid

Oct 28, 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hm ja, ik had van te voren wel op internet gezocht of het een goede test was en zag meerdere positieve reacties en een paar negatieve. Dus dacht ik neem deze en daarna zie ik wel of ik er nog een doe als t niet duidelijk is. Ik ben in korte tijd al 2 keer ziek geweest, allebei griep en ging precies t zelfde beide keren en zelfde dingen waar ik last van had. Had eigk gelijk griep de woensdag nadat ik seks had gehad haha. Maar heb nog nooit deze dingen gehad als ik ziek was. Denk je dat zo'n test t dan wel ineens doet over 2 dagen? Moet eigenlijk pas de 14e ongesteld worden. Ik heb ook al last van dat je mn aders bij mijn borsten en iets hoger beter ziet, het is wat blauwer.

Bedankt voor je reactie!

4. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

Jan 12, 2013
    1,714
    205
    63
    Coƶrdinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Hey. Wat lastig die onzekerheid. Volgens mij kan het ook zo zijn dat doordat je ziek was de pil minder goed is gaan werken en dat er daardoor weer normale hormonen op gang zijn gekomen. Je lichaam kan dan een ontpil reactie geven en dat lijkt vaak op de symptomen van een zwangerschap. Als je onzeker blijft zou ik nog even doortesten, maar als hij negatief blijft, ben je echt niet zwanger, denk ik. Succes ermee.

5. Ninaaaaa

Ninaaaaa Nieuw lid

Oct 28, 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar ik heb nog nooit zulke dingen gehad als in nu heb..
    Ik slik nu wel nog steeds de pil omdat ik dus niet zeker weet of ik zwanger ben. Kan het zijn dat die test daarom aangeeft dat ik niet zwanger ben of dat daardoor nog geen innesteling bloed is vrijgekomen? Ik moet ook veel plassen en heb iedere keer als ik naar de wc moet een beetje een natte onderbroek en soms wat slijmig spul.

6. MrsP

MrsP Actief lid

Oct 14, 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoef je 14 november pas ongesteld te worden? Bij een cyclus van 28 dagen test je dan nu veeeeel te vroeg, dan zou je nu pas net je ovulatie hebben gehad. Lijkt me sterk dat je dan nu al zoveel voelt. Ik hoop niet dat ik je teleurstel maar ik denk echt dat je een griepje onder de leden hebt. Zeker als je nu denkt dat je zwanger bent ga je juist al die symptomen voelen. Toen ik dacht dat ik zwanger was had ik dat ook, nu ben ik zwanger en voel ik helemaal niks! Ik zou maar gewoon even afwachten tot je ongesteld wordt..

7. Ninaaaaa

Ninaaaaa Nieuw lid

Oct 28, 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, i know. Maar omdat ik al voor mijn laatste keer ongesteld worden dacht dat ik misschien wel zwanger was dacht ik misschien doet de test het wel. Vond mijn ongesteldheid toen ook niet echt normaal zoals het altijd was. Maar ik wacht nu nog tot het moment dat ik echt kan testen. Dan doe ik het nog een keer opnieuw.

Maar weten jullie of het invloed heeft op iets dat ik nu nog steeds de pil slik? Misschien op de test? Of op de innesteling? Dat ik nog geen bloed ben verloren?

8. MrsP

MrsP Actief lid

Oct 14, 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee de pil heeft daar geen invloed op. Het lijkt me alleen niet goed om de pil te slikken als je zwanger bent. Maar jij denkt dus dat je mogelijk al zwanger was voordat je ongesteld werd? Als dat zo is, dan zou je test nu echt positief moeten zijn. Aangezien dat niet zo is kan je er echt vanuit gaan dat je niet zwanger bent.

9. geheimpjee

geheimpjee Actief lid

Oct 31, 2013
    225
    0
    0
    Hej ik weet niet of dit mag.. maar graag wil ik weten hoe ik zelf een vraag kan stellen

10. moiss

moiss Actief lid

May 13, 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL

Je kan in het forum een onderwerp opzoeken en dan klikken op nieuw onderwerp.

Share This Page