herseninfarct tijdens zwangerschap

Discussion in 'Zwangerschap' started by biebje1979, Nov 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. biebje1979

Oct 31, 2013
    10
    0
    0
    taarten&cupcakes maken op bestelling
    hellevoetsluis
    hallo mooie zwanger mama,s

ik ben nu 37 weken zwanger van ons 2de dochtertje,helaas kreeg ik tijdens de 14 weken een herseninfarct(waarschijnlijk gebeurd in me slaap)werd s,ochtends wakker met uitval linkerbeen en arm en was erg duizelig.
    nog steeds had ik niks in de gaten dacht we wat raar maar je bent zwanger er linkt t daaraan.
    heb ervoor 5 dagen in t ziekenhuis gelegen en na alle onderzoeken hebben ze verder niks raars gevonden aan me hart/vaten.
    vermoedelijk was me bloed wat dikker ivm zwangerschap en dan stolt het sneller.
    nu vroeg ik me af of andere mama,s dit hebben meegemaakt en hoe de bevalling verlopen is.
    ik heb t nagevraagd in t ziekenhuis waar ik onder controle sta en ik mag gewoon vaginaal bevallen.
    gelukkig ben ik er weer bovenop gekomen en heb ik geen restverschijnselen ervan overgehouden.

2. GreyhoundLover

GreyhoundLover Actief lid

Nov 22, 2012
    199
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje das heftig zeg!

3. biebje1979

Oct 31, 2013
    10
    0
    0
    taarten&cupcakes maken op bestelling
    hellevoetsluis
    ja heel heftig :( ben daarna wel paar weken uit me doen geweest,angstig ook omdat er iets gebeurd was wat jezelf niet door heb en niks van gevoeld heb.
    gelukkig ben ik thuis snel hersteld,binnen een weekje ging t lopen al beter en fijne motorriek links ging ook al beter.

Share This Page