Onverwacht zwanger

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by LiveLifeLovely, Dec 20, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LiveLifeLovely

LiveLifeLovely Niet meer actief

Hallo allemaal,

Graag even jullie advies/visie.

We hadden in de planning om begin volgend jaar te starten voor een tweede kindje. Omdat ik een liefhebber van likeurtjes ben, met mijzelf afgesproken dat ik voor die tijd nog rustig mag genieten van een borreltje. Heb nu toch echt enkel dagen per week een klein glaasje likeur gedronken.

Nu was ik drie dagen overtijd en dacht toch even testen..

Twee testen gedaan en beide knal positief.

Shocking! We gebruiken altijd keurig een condoom gebruikt, vorige maand is ie geknapt.. moet van dan zijn. Snap er echt niets van, volgens mij geen vruchtbare dagen.

Nu maak ik me toch wel een beetje zorgen over mijn alcoholgebruik. :(

2. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    gelukkig heb je nog geen bloedband met het kindje, dus ik acht de kans dat het schade gebracht heeft wel enorm klein.
    Het kan inderdaad van die keer zijn. je kan maar net een paar dagen voor je ei zitten of precies op de dag van je eisprong en dan is het al snel gebeurd. condooms zijn redelijk veilig, zeker als er iets misgaat bestaat er natuurlijk de kans dat je zwanger raakt.

Maar gefeliciteerd in ieder geval! maak je niet te druk over de alcohol, dat komt wel goed, dat is niet zo erg. vanaf nu opletten met alles en dan komt het vast goed.

3. LiveLifeLovely

LiveLifeLovely Niet meer actief

Dank voor je reactie :D komt goed

Share This Page