Heel vreemd, nu hoop ik van ganse harte dat het toch een nieuwe zwangerschap is. Maar helaas toch nog even afwachten. Ik weet wel dat je bij een lage HCG wel een eisprong kan hebben. Mocht dit een nieuwe zwangerschap zijn dan zou ik denken zo een 10 DPO. Wat een onzekerheid voor nu. Dat allemaal gezegd hebbende, gaat het wel een beetje met je?
Ja het is heel vreemd.. Heb inderdaad ook nog een ovulatietest gedaan om te kijken of er toevallig geen piek is. Daarbij is het teststreepje wel wat donker maar lang niet in de buurt van een piek, dus die optie viel helaas ook al af. We gaan vanmiddag de bloedtest afwachten en hopelijk wil de verloskundige mocht er een uitslag met vraagtekens komen toch verder onderzoeken. Ja verder opzich goed, puur bezig in mijn hoofd van hoe zit het nu precies? Duidelijkheid willen, alleen komt die duidelijkheid pas later en moet ik helaas geduld hebben ben ik bang
Je zou denken dat die meer zou knallen idd maar als je HCG laag is dan verwacht ik dat niet. Nou meid, wacht in spanning met je mee ♥
Ja ik dacht meer andersom, sommige testen kunnen positief geven als de LH een piek geeft. Maarja die piek is sowieso niet een paar dagen, en ook niet terug te zien op de test.. Dankjewel ❤
Hoi, wat vervelend dat het zo onduidelijk blijft. Zelf had ik na de laatste miskraam dat de zwangerschapstesten ook erg lang positief bleven, ondanks dat de controle-echo liet zien dat alles eruit was. Uiteindelijk heb ik de eerste maand na de miskraam geen eisprong gehad, bleek er wel een cyste te zitten en werd ik twee weken na het stoppen met bloeden ineens weer flink ongesteld. Daarna werd mijn cyclus weer normaal. Gewoon toch nog even weer een reset nodig blijkbaar. Het allermooist zou natuurlijk zijn dat het om een nieuwe zwangerschap gaat! Maar je zou dan meer oploop verwachten denk ik? En zo niet, hopelijk dan snel weer ongesteld en weer een normale cyclus erna. Sterkte!
ik weet eigenlijk niet hoe de afbouw gaat, alleen dat de opbouw per 2 a 3 dagen verdubbeld moet zijn. Afbouwen kan snel en langzaam gaan en alles ertussen wat ik hier heb gezien
De testen zijn gewoon echt onverklaarbaar positief. Vooral de predictor was heel duidelijk, maar HCG in bloed is maar 1.63, dus echt helemaal niets. Iig wel duidelijkheid mbt HCG, dat is wel fijn.
aah wat ontzettend vervelend dit! Je hoopt dan toch op een nieuwe zwangerschap. Ik hoop echt dat het je snel weer gegund is
Even een update: Vanochtend mooi positief getest met K2V5. Half uur later, bloedverlies.. Nog wel laten prikken op HCG, stukje duidelijkheid en afspraak stond toch al. Maar helaas nu een vroege miskraam...