In het echt nog duidelijker te zien Krijg ze niet mooier op de foto Mijn vraag is alleen test de clearbleu test wel eens positief terwijl je niet zwanger bent? Weet wel dat de kruidvat test 2 voor 5 dit kan. Krijg straks de uitslag van het bloed HCG is geprikt Spannend erg spannend Was wel benieuwd wat voor ervaring jullie hebben bij deze test
De kruis stond er ook meteen Heb niet hoeven wachten Ik schrok wel Aangezien ik bloed verlies had ik het niet verwacht Maar heb met kruidvat 2 voor 5 een aantal keren getest En bleek niet zwanger
Mijn ervaringen zijn positief. Soms kan CB met zo'n plusje een soort smal pennestreepje geven en die zijn vaak negatief. Deze is duidelijk positief hoor. Mooie brede streep die zelfs op zo'n klein plaatje nog prima te zien is.
ik had 1x een penstreep en was ook niet zwanger maar de maand daarop z,n test en was ook echt zwanger toen
Die is wel positief hoor meid.. ik heb wel s een heul bijna niet te zien licht +je gehad, maar die was zeker niet zo duidelijk positief...deze wel!!!... ik zeg.. GEFELICITEERD!!
Ik heb er goede ervaringen mee en zeg wat jouw betreft.... POSITIEF! Als het niet zo is eet ik een schoen!
ben inderdaad zwanger Heb een bloedtest gehad vandaag En die is ook positief Nu is het alleen spannend welke kant het op gaat We hopen de goeie kant Maar ik verlies wel bloed Afwachten
Gefeliciteerd!! Spannend hoor. BLoedverlies zegt niet altijd wat. Er zijn ook veel vrouwen die bloedverlies hebben tijdens de zwangerschap en waar het goed gaat. Kun je anders niet voor een echo naar Gyn. dan heb je wat zekerheid! liefs Susy
Gefeliciteerd meid!! Wat vervelend dat je bloed verliest...maar inderdaad het hoeft niets te betekenen. Ik duim voor je!