Wachten op een miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Zussie27, 27 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie27

Zussie27 Nieuw lid

27 mrt 2017
    4
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    Hallo allemaal ,

Ik ben 23 maart bij de verloskunde geweest omdat ik eindelijk naar een jaar zwanger was wat was ik blij
    Ik kwam dan ook helemaal vrolijk binnen
    Ze zij direct zullen we maar beginnen ..
    Daar lag ik dan ze duwde erg hard op mijn baarmoeder
    Omdat ze het vruchtje niet kon vinden en ja hoor daar was het volgens mijn berekening wat niet anders kan was ik 8 weken en 2 dagen volgens de berekening van de verloskundige was ik 9 weken en 3 dagen..
    Helaas kon ze geen hartactie zien en zij dit ook direct..
    Wat er toen door mij geen ging alsof de wereld onder me weg zakte .. K vroeg wat ik moest doen ze zij thuis flink uithuilen en wachten op een spontane miskraam..
    Thuis aangekomen kon ik niet meer en heb flink lopen huilen zoals de laatste dagen elke dag de verloskundige gebeld en gezegd dat ik niet wilde wachten ik ben echt bang hier voor .. hoe wanneer en waarom...
    Ze zal mijn gegevens direct naar het ziekenhuis toe sturen vrijdag gebeld was er niets binnen dus het HELE weekend in onzekerheid vanmorgen ging dan eindelijk de telefoon ... morgen ochtend kan ik terecht ergens hoop ik dat het nog goed zit en dat het toch 8 weken is want dan kan het nog voorkomen geen hartactie maar k ga van het ergste uit terwijl ik me gewoon zwanger voel ik vind dit allemaal zo eng is er iemand die ervaring heeft met 8 weken geen hartactie en daarna wel?

Xxxx

2. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83
    ik heb er geen ervaring mee
    maar denk dat je van het ergste uit moet gaan
    ik heb ook 2 miskramen gehad alleen wel spontaan bij 5 weken
    en dat je je nog zwanger voelt is door het hcg en dat je lichaaam het ook niet afstoot

ik hoop dat je toch een goeie echo mag krijgen dat het toch allemaal goed zit

3. Zussie27

Zussie27 Nieuw lid

27 mrt 2017
    4
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    Ik ga ook van het ergste uit maar ergens hoop je toch ..

Het wachten maakt je zo onzeker

4. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Bij 8 weken verwacht je echt wel ern hartactie tenzij je minder ver bent als je dacht.. ze houden daarom altijd een slag om de arm.
    Je voelt je zwanger omdat je lichaam nog niet door heeft dat de zwangerschap afgestoten moet worden. Jd hebt dus nog zwangerschapshormonen in je lijf.

Sterkte

5. Newmom1986

Newmom1986 Actief lid

13 jul 2015
    462
    105
    43
    Vrouw
    Heel veel sterkte meid.. Wat verdrietig en ik hoop voor jou ook op een wondertje! Maar idd... Zoals de andere meiden zeggen, van het ergste uitgaan. Hoop dat je een beetje kracht kunt vinden vandaag!!! *knuffel*

6. Zussie27

Zussie27 Nieuw lid

27 mrt 2017
    4
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    Kom net uit het ziekenhuis de gyna was echt op zoek naar een hart actie zo lief die vrouw en zo meelevend..wauw! Ze vond het erg raar allemaal het vruchtzakje en kindje waren nog helemaal intact heb een inwendige echo gezien de beentjes armpjes hoofdje je zag alles erg goed ik bleek 9 weken en 6 dagen zwanger te zijn ipv wat de verloskunde zij .. op de echo was wel wat vocht in het nekje te zien daar dus waarschijnlijk op afgestoten .. vandaag om 6 uur eerste pil nemen en donderdag ochtend 4 gelijkertijd in brengen en dan moet het donderdag eruit komen vanzelf wordt hem niet zij ze omdat alles er nog zo goed uit zag..
    Ik merk wel dat ik het fijn vind om er over te praten met anderen dit geeft me toch een stukje vertrouwen dat het niet aan mij ligt ik heb en voel me nogal schuldig tegen over mijn partner .. wat doe k verkeerd enz maar ook hij zegt het is niet jou schuld je kan er niets aan doen zoals zovelen zeggen geeft dat wat rust ..
    Ik hoop dat mijn volgende zwangerschap goed gaat ik kijk erg uit naar een kindje ben er ook echt klaar voor

Deel Deze Pagina