Hoi allemaal, Ik opende al een topic bij "ben ik zwanger" maar ik hoop hier ervaringen mee te krijgen.. Lang verhaal kort: 2 jaar natuurlijk proberen - April 2024 MA op 11 weken (hartje op 9 weken gestopt) Oktober 24 biochemische zwangerschap. Ik had afgelopen week mijn "menstruatie". Door klachten toch een test gedaan die positief was. Vandaag bloeduitslag gekregen met de bevestiging dat ik 4/5 weken zou zwanger zijn. Mijn HCG is 202 maar mijn progesteron is maar 0,9.. Door mijn voorgeschiedenis ben ik sowieso niet gerust maar die lage progesteron geeft mij een heel foute boel gevoel.. Iemand ervaringen?
@Poe Ik heb geen ervaring hiermee in de letterlijke zin (mijn progesteron is nooit geprikt) maar het lijkt me sowieso het beste om dit met je arts te bespreken. Als je hcg verder oploopt en je dus wel echt zwanger bent, dan is iets als utrogestan voor jou misschien een hele goede optie? Maar het lijkt me dat de arts die je lab heeft aangevraagd dat ook met je zal bespreken.. Heel veel succes in ieder geval, ik duim voor je!
Ik luisterde even bij mijn gynaecoloog en inderdaad maandag nieuwe bloedafname. Indien progesteron nog laag mag ik starten met utrogestan. Dankjewel!
HCG was gestegen naar 748 Progesteron 8,2 Ik ben voor m'n eigen gemoedsrust mogen starten met utro. Donderdag echo..