Vruchtje 6 weken verliezen, hoe groot??

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dwrtjj, 3 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dwrtjj

Dwrtjj Actief lid

9 feb 2012
    193
    0
    0
    zelfstandig ondernemer (beautybranche)
    Hoi Dames!

Ik sta nog steeds een beetje versteld,
    Afgelopen zondag de pillen genomen om de miskraam op te wekken.
    Kwam vrij snel goed op gang met flinke krampen en bloedverlies, gister ging het wel weer, vanmorgen weer wat meer krampen en meer bloedverlies. Ga ik net naar de wc (voelde het echt lopen) en ik dacht dat ik een flink stolsel verloor, maar toch even inspecteren.... Het was echt een 'ding' van 10 cm, allemaal hard dus geen stolsel. Er zat ook een wit doorzichtig zakje aan, deze was denk zo'n 5 cm groot.

Maar het geheel was dus zo'n 10 cm. Het vruchtje was al met 6 weken afgestorven dus ik had echt een ienie mienie vruchtzakje verwacht (als ik het al zou zien) maar niet zo'n groot ding! Hebben er nog meer mensen ervaring mee?

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ah wat verdrietig meid!:(
    Hier met 5.3wk een miskraam gehad en gelukkig geen rare dingen verloren.
    Alleen veel slijmerig bloedverlies.

Heel veel sterkte!

3. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Ik heb zelf een miskraam gehad bij 6+1 en toen verloor ik een vruchtzakje (het leek wel een soort mini-placenta met mini-navelstreng) van ongeveer 5 centimeter, dat was ook geen slijm maar echt weefsel zeg maar. Ik voelde het ook dat er iets uit me kwam. Wat jij beschrijft herken ik niet, maar het is ook weer bij iedereen anders natuurlijk. Als je vragen hebt zou ik de VK bellen, daar zijn ze voor. Ik heb tijdens en na de miskraam ook een paar keer met de VK gebeld omdat ik vragen had. Sterkte meis, echt niet leuk dit :(

4. Dwrtjj

Dwrtjj Actief lid

9 feb 2012
    193
    0
    0
    zelfstandig ondernemer (beautybranche)
    Bedankt voor de reacties!

Wat je zegt komt ook wel een beetje bekend voor, (zo'n mini placenta met navelstreng).. alleen dan wel wat groter… en ik voelde het idd ook echt uit me komen. Het bloeden en krampen is daarna ook bijna direct opgehouden dus wat dat betreft voel ik me goed, dan zal ik ook wel goed zijn meestal :) Vrijdag controle of idd echt alles weg is.

5. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Bij mij laatste miskraam met 6,5 week had ik weefsel van een paar cm.
    Die 10 cm herken ik wel van mijn MA in maart 2013. Ik had een lege vruchtzak en pas met 11 weken had ik Cytotec gebruikt. De vruchtzak was een paar cm en daarna kwam er iets van 10 cm, dat zal de placenta wel zijn geweest. Lijkt wel dat die door is blijven groeien. Die placenta was even groot als die keer erna toen ik 11 weken zwanger was en een MA had. Alleen toen zat er ook een kindje van een paar cm bij.

Sterkte!

6. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    hier ook hartje gestopt met 6wk 1 dag.. alleen is de rest wel doorgegroeid.

met 9 weken vruchtzakje verloren, klinkt precies hoe jij het benieuwd. met een soort leverachtig stuk.

placenta is het nog niet en navelstreng ook niet die worden pas rond de negende week gevormd.

mijn vruchtzakje was heel en er dreef een wit soort zeepaardje in...het begin van een ienieminie mensje wat nooit mocht komen.....

Deel Deze Pagina