Jeetje, wat een wanpraktijken! Hiervan krijg je echt het gevoel dat je een nummertje bent, zeg. Alsof het allemaal niet zwaar genoeg is... Die gyn moet maar eens een cursus empathie gaan doen ofzo... Om nog antwoord te geven op je vraag: ik kreeg om de dag een injectie in m'n bil, twee weken lang. En mocht twee maanden later weer voor IUI komen...
Ik ben bijna twee weken verder en eindelijk is mijn HCG aan het dalen. Alleen gisteren kreeg ik ineens heftige buikpijn, gynaecoloog gebeld en ik moest direct komen. Weer bloedprikken op HB en HCG. 2 uur later had ik een afspraak bij de gyn staan. HCG was in 5 dagen mooi gezakt van 1500 naar 530. Vervolgens wordt er voor de zekerheid een echo gemaakt. Nu blijkt dat ik bloed in mijn buikholte heb zitten en in mijn linker eileider. Dat kan voor nu geen kwaad omdat het niet veel is. Als mijn buikpijn heftiger wordt dan moet ik direct weer bellen. Hopelijk blijft het mij bespaard, heb de hele dag last van krampen. Al met al is de conclusie van de gyn, ik ben verwachting geweest van een tweeling waarvan één zwangerschap in de baarmoeder heeft plaats gevonden en de ander in de eileider. Inmiddels heb ik ook een verwijzing naar gynaecologie in het UMC Radboud. Al met al hoop ik dat deze ellende snel achter de rug is zodat ik het eindelijk een plekje kan gaan geven.