Ohh Wennes wat klote meid!!! Net wat Marjon zegt was ik er ook al een beetje bang voor maar ja, je weet het toch niet zeker... Neem je tijd om dit te verwerken, doe rustig aan hoor en heel erg veel sterkte! Dikke knuffel! Martini
He Wen , hoe gaat ie nu met je???? Besef je al een beetje wat er is gebeurd ???????? Ga niet te snel aan de gang of weer verder , anders kom je jezelf keihard tegen over een tijdje , en ik weet jammer genoeg uit ervaring dat dat zo is ... Denk ff aan jezelf ........aan andere en aan je werk denken dat kan later wel weer .. Liefs Marjon
ik was de dag na mijn bbz-operatie alweer thuis , en als ik een paar uur eerder geopereerd was had ik dezelfde dag al naar huis gemogen ...
Hoi lieve meiden... Ik mocht dezelfde avond alweer naar huis. En ik had eigenlijk niet verwacht toch nog zoveel pijn te hebben naderhand. Je merkt nu pas dat je je buik overal voor gebruikt, zelfs met de stomste kleinste handelingen. Ja en ik besef wel wat er allemaal gebeurd is maar het lijkt nog een beetje of ik het van een afstandje mee maak. Heel apart. Heb net voor het eerst wat tranen gelaten. Heb tegen mijn werk gezegd dat ik deze week zowieso niet kom en dan volgende week kijk ik wel. Hoe snel zijn jullie weer gaan werken? Las net dat je 6 weken lang niet te zwaar mag tillen en ik werk op een kinderdagverblijf met peuters. Kan me wel voorstellen dat tillen niet goed is voor je buikspieren maar ik kan toch ook niet 6 weken thuis blijven? Liefs Wen
Hoi Wennes, allereerst heel veel sterkte. Wat je zegt over thuis blijven. Ik denk dat er 2 dingen zijn. Het lichamelijke en het emotionele. Lichamelijk is een buikoperatie erg zwaar. Zoals je al zegt doe je heel veel dingen vanuit je buik. Ik zou toch het advies van de artsen opvolgen en evt. kijken of je aangepast werk kunt doen in overleg met je werkgever. Wat het emotionele aspect betreft ben jij degene die bepaald. Ik heb zelf 29/4 curretage gehad en ben vandaag weer gaan werken. Dacht dat het wel kon maar moet zeggen het viel niet geheel mee. Ben wel blij dat ik weer gegaan ben maar ook blij dat ik 1,5 week thuis was. Laat je dus niet gek maken want te snel gaan werken is ook niet goed.
Wen heel simpel als jij die 6 weken nodig hebt , dan moet je die ook nemen , naast lichamleijk is het emotioneel ook niet niks meid..Ik ben na 2 weken weerrustig begonnen ,maar had ik achteraf niet moeten doen ...Je zou misschien na 2 of 3 weken in overleg een paar uurtjes kunnen gaan werken .. Sterkte meid !!!! en een dikke knuffel
nee ik denk niet dat ik die 6 weken nodig heb alleen zag ik staan dat je 6 weken niet zwaar mag tillen en tja op een kdv moet je dat toch wel...haha. Ik wacht gewoon zowieso deze week af en dan kijk ik wel weer. liefs Wen
Tegen mij hebben ze gezegd dat er 6 weken voor een buikoperatie en voor een laproscopie 2 tot 4 weken , ligt eraan wat ze hebben moeten doen .......Je moet het idd zelf bekijken , maar kijk uit voor het mannetje met de hamer .....je denkt al snel dat je weer een hele piet bent , maar dat valt zwaar tegen .....
Hoi Wennes, Ik ben 2 weken thuis gebleven, heb daarna anderhalve week 50% gewerkt, toen anderhalve week 75%, daarna weer fulltime. Dus dat was 5 weken na de operatie. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel lekker vond om weer aan de slag te gaan, zag erg op tegen het vertellen tegen m'n collega's, maar dat viel hartstikke mee en ik was echt blij met de afleiding. Maar goed, ik heb een kantoorbaan en dat is lichamelijk natuurlijk minder intensief dan jouw baan. Liefs, Martini
Even een vraagje.. Na de operatie heb ik geen druppel bloed meer verloren tot vanmorgen... Dus na 4 dagen ben ik ineens begonnen met vloeien. Is dit herkenbaar voor 1 van jullie of weet iemand wat dit kan zijn?? liefs Wen
dat had ik volgens mij ook en dat kan ook wel ff duren volgens mij ..Ik weet nu na mijn curretage zeiden ze dat het ong 2 weken kon duren ......volgens mij is dat bij een bbz hetzelfde ....Maar als je twijfelt en je zorgen maakt gewoon ff naar het ziekenhuis bellen ........ Ikdenk dat je het vloeien moet zien als een schoonmaak van binenn en dat het juist een teken is dat je lichaam aan het "öntzwangeren " is .....en dat je hcg aan het dalen is ..Moet je nog wel hcg prikken ??? Ik moest het wel maar bij mij hebben ze toen de eileider kunnen sparen ..............Ga je eigenlijk nog vragen waarom ze je niet eerder hebben geopereerd , want dan hadden ze misschien ook je eileider kunnen sparen .... liefs Marjon
Hoi Wennes, Ik ben op een zaterdag geopereerd en ben op de dinsdag daarna heel erg gaan bloeden. Het leek precies op een normale menstruatie en begon ook op de dag dat ik ongesteld zou moeten worden als ik niet zwanger zou zijn geweest, heel vreemd. Ik heb steeds het gevoel gehad dat m'n cyclus gewoon doorliep ofzo. Echt vaag. Hoeveel bloedverlies heb je? Als je het niet vertrouwt zou ik even het ziekenhuis bellen, maar ik denk dat een beetje bloedverlies er wel bij hoort. Hoe voel je je verder? Groetjes Martini
heb ongeveer net zoveel bloedverlies als bij mijn menstruatie. Heb nog wel pijn aan mijn buik maar gaat elke dag een stukje beter. Moet wel zeggen dat ik erg veel slaap. Blijf volgende week zowieso ook nog thuis en dan kijk ik daarna wel weer. Emotioneel gaat het eigenlijk best goed. Scheelt veel dat mijn mannetje al die tijd lekker thuis werkt denk ik. Soms begin ik wel te twijfelen omdat iedereen tegen mij zegt dat ze me erg nuchter vinden, en tuurlijk heb ik zo mijn momenten maar ik kan ook wel vooruit kijken. We hebben nu 26 juni de controle afspraak staan en heb vandaag voor 11 juni afspraak gemaakt bij de fertiliteit. Ben benieuwd hoe en wannneer we verder mogen. Tegen mijn omgeving heb ik gezegd dat we een rustpauze pakken tot zeker na de zomervakantie dus krijg ik ook niet van die vragen de komende tijd. liefs Wen
ik was er in het begin ook heel erg nuchter onder , bij kwam de klap later en des te harder ........Wel slim van je om te zeggen dat jullie een rustpauze inlassen , scheelt een boel vragen ......... dikke knuffel