HCG stijgt niet?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door YOLONEDU29, 6 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YOLONEDU29

6 mei 2016
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag,

Ik zou moeten beginnen met menstrueren op 4 mei. Omdat ik het gevoel had dat het raak zou zijn heb ik op 3 mei getest, Kruidvat 2v5. Deze was heel licht positief. Op 4 mei weer getest en was weer heel licht. Op 5 mei test gedaan van de apotheek, merk Sandoz. Ook hier weer een heel licht streepje. Dus steeds geen knaller.

Ik heb de laatste twee dagen ook een 'trekkend' en stekend gevoel, maar dan met name in m'n linker eierstok. Vandaag gelukkig geen last meer van...

Maar het baart me zorgen, dat m'n hcg niet stijgt, en er geen knaltest komt.

(Begin februari heb ik een miskraam gehad bij 8 weken).

Wat moet ik van deze testen denken? Dat het niet goed zit?

2. YOLONEDU29

6 mei 2016
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Update; Vandaag de tweede test van Sandoz gedaan. Dus twee dagen na de laatste test van 5 mei. Deze was wel een stuk beter als die van 5 mei. Breder en beter zichtbaar. Maar nog steeds geen knaller.

3. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Jolonedu29,

je kunt aan de dikte van de testen niet goed aflezen of je hcg stijgt. Je kunt eigenlijk alleen zien of je zwanger bent of niet. Al zijn heel vroege testen inderdaad vaak lichter dan later in het eerste trimester. Sommige testen geven een indicatie en dat geeft enigszins een houvast, maar ook die hoeven niet betrouwbaar te zijn. Fijn dat je testen wel positief blijven iig! Spannend, ik duim heel erg met je mee dat het goed gaat!

Groetjes BRigitte

Deel Deze Pagina