Ja die hoop is wat me iedere keer zo uitput, ergens weet je dat je al 1-0 achterstaat maar door dat beeld ga je dan toch hopen dat het nog goedkomt en dat is echt een mindf*ck gewoon. Een week lijkt kort maar is toch lang omdat de dagen voorbij lijken te kruipen omdat je er constant aan denkt. Dank je wel voor je berichtje
Met een eisprong op 12 januari was je op 20 januari 8 dpo. Dan was je gisteren exact 6 weken en klopt m.i. de echo wel met het termijn Ik zie het zeker niet somber in hoor.
Ik heb idd meerdere berekeningen gemaakt en zelfs nog die jij zei dat de eisprong mogelijkb zelfs pas de 13e was. (Hoop hoop) Maar wat vind jij dan van de lage waardes HCG? Hij is eigenlijk alleen de laatste meting met de gewenste 66% gestegen en daarvoor ging hij constant te "traag" en is hij ook wel echt laag natuurlijk. Ik vind die echo ook lastig te interpreteren hoor, in feite zag je wat je op 6 wkn zou moeten zien maar de meting van vruchtzak en vruchtje kwam niet uit op 6 wkn en het was echt klein Ik vind het maar moeilijk allemaal, aan de ene kant wil ik je gelijk geven en het proberen minder somber in te zien, maar aan de andere kant ben ik weer zo bang voor teleurstelling en uiteindelijk toch de klap als ik mezelf nu zoveel goede hoop ga geven.
Ik snap je dat je jezelf geen hoop wilt geven, maar ik vind de waardes niet gek hoor. De stijging was in het begin wat minimaal, maar gaat nu prima. En hoezo is alles op de echo te klein? Hebben ze het vruchtje opgemeten dan? Want 1 mm op dit termijn er naast kan al een week in termijn schelen. En qua echo... tja mijn vruchtzak was zelfs leeg met exact 6 wkn (zeker ivm ivf) en te klein (5 wkn) en me dochter is toch echt al 13 jaar. Dus vandaar dat jouw beeld echt niet gek is.
Ja klopt, je hebt me dat al eens eerder verteld idd! Ik hoop dat het voor mij ook zo mag zijn. Ze hebben het idd opgemeten, het vruchtje kwam uit op 2mm en de vruchtzak op 8 mm
Ik heb een recente ervaring: eind 2022. Dus de apparatuur zal niet anders zijn qua tijdsperiode Nr3 was met exaxt 6 weken maar 2.nog wat mm. En is een gezonde baby. Vruchtzak meten deed ze niet aan. Metingen zeiden haar minder dan het beeld dat ze zag Kwam niet eens een termijn uit de computer. Alleen maar streepjes Nr 2 (2019 echo) was met 5+6 maar 1.3 mm. Ook wederom geen termijn uit de computer. Dooierzakje was niet eens in beeld te krijgen. Alles gemeten bij de gyn.
Bedankt voor je berichtje en jouw ervaring, ik hoop echt dat het mijn ervaring ook gaat worden dat dit goed zit. Ik merk ook aan mezelf dat ik steeds meer hoop krijg, maar ik probeer mezelf echt te beheersen want bij mij was het toch vaker slecht nieuws als goed nieuws. Het hele plaatje bij elkaar doet mij vermoeden dat het in het begin weer niet lekker liep en ik 1-0 achter sta
Ja klopt, en na iedere miskraam zeg ik tegen mezelf: Ik kap ermee! Maar dan gaan de maanden voorbij en de wens blijft, dan denk ik, ik probeer het nog één keer. Het is een soort vicieuze cirkel geworden waar ik niet uit lijk te komen
Jeetje zeg, wat een mind fuck dit allemaal. Ik snap heel goed dat je nu toch weer wat hoop krijgt. en je HCG is mooi gestegen en dus toch een vruchtzakje, dooier en vruchtje. Dat is op zich mooi passned bij 6 w toch? Ik duim!
Ja hij steeg nu ineens met de gewenste 66%.. Ik heb een klein beetje hoop maar ik houd nog een flinke slag om de arm hoor! Ik heb nog steeds dagelijks bloedverlies, soms bruin soms helderrood dus dat maakt me ook onzeker. Opzich was de echo passend op de grootte na maar aan meerdere reacties te zien is dat dus ook niet gek?
Lief dat je het vraagt! Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe het gaat, aan de ene kant wordt ik naar hoop gesleurd maar aan de andere kant probeer ik mezelf echt te beschermen. Ik weet vrijdag pas weer meer dus de dagen kruipen voorbij. Ik heb dagelijks bloedverlies, soms bruin en soms helderrood. Het zijn maar kleine beetjes maar toch
Pffff....dat bloedverlies erbij maakt het ook zo enorm stressvol en onzeker. Echt tussen hoop en vrees nu dan he. Bah. Dikke knuffel voor jou. Veel sterkte.
(Voormalig) stille volger hier. Qua kennis heb ik niets toe te voegen, maar ik hoop zo dat het goed afloopt voor je. Gezien je handtekening heb je genoeg moeten verwerken. Ik duim keihard voor je!
Ja klopt, maar dat bloedverlies had ik dus al vanaf die dinsdag de 30e en daarom gingen we in eerste instantie hcg prikken. Het is sindsdien nog geen dag weg geweest. Het maakt me inderdaad echt heel onzeker
Dank je wel, heel lief van je! Ik hoop het ook echt maar juist door mijn verleden vind ik het heel lastig om erin te geloven omdat het toch iedere fout gaat Jij ook al een lange weg afgelegd zie ik, ik hoop voor jullie ook snel en mooie zwangerschap!
Mijn HCG steeg ook te traag (vergelijkbaar met jouw waardes) en heb mezelf er zoveel zorgen om gemaakt. Hele dagen zat ik te rekenen of ik toch niet een foutje had gemaakt waardoor het beter zou uitkomen maar dat was er niet en ik werd helemaal gek van de spanning. Hij is nu 2 jaar, het is dus helemaal goed gegaan... Mijn gynaecoloog zei: die verdubbelingswaardes moet je niet teveel naar kijken. Belangrijk is dat het stijgt maar of het 50/60/70% is, doet er niet zoveel toe.
Ik duim nog steeds voor je hoor! Vrijdag komt al dichterbij, nog maar 2 of misschien 1 nachtje als je dit leest!
Mijn hcg steeg ook te weinig en kreeg helaas met 6 weken een miskraam op 10 januari… Tijdens de dagen voor de echo werd ik echt gek van t gereken, ik bleef maar tellen maar besefte eigenlijk wel al dat t niet ok was dat t zo traag steeg. gezien je handtekening duim ik echt voor je dat t toch goed afloopt! Dit was mijn eerste miskraam en heb er echt moeite mee, verwerking ervan valt me zwaar… tja je hebt niet echt iets aan mijn reactie maar wil je veel geluk toewensen! Dat dit wondertje maar lekker blijft zitten!