Lief van je! Dank je wel Ik lees het inderdaad nu net dus nog één nachtje. Ik probeer me op de één of andere manier vandaag erg te ontmoedigen zodat de klap toch minder hard komt morgen ofzo
Bedankt voor je berichtje. Wat ontzettend verdrietig dat je een miskraam hebt gehad. Ik snap heel erg goed dat je het er echt heel moeilijk mee hebt, het is ook zeker niet niks wat je meemaakt en ongeacht of het de eerste keer is of de 10e het is gewoon klote en verdrietig. Wees een beetje lief voor jezelf! Ook aan jouw reactie heb ik wat, ik weet dat ik niet de enige ben een ook al gun je het niemand, steun vind je bij elkaar!
Vandaag de grote dag! Hoelaat mag je heen? Veel succes en hoop op mooi nieuws! En in iedergeval dat t vandaag ook duidelijk mag zijn.
Dank je wel! Ik heb om 11 uur de afspraak dus gelukkig niet de hele dag wachten. Ik hoop ook echt op duidelijkheid, afgelopen week kreeg ik een klein beetje ruimte voor hoop maar hoe dichter het nu komt hoe meer ik mezelf probeer wijs te maken dat de echo niks gaat zijn. Gek he
Nee ik snap t echt helemaal, zou precies het zelfde hebben! Veel succes straks! Blijf duimen voor goed nieuws!
Dank je wel! Nee ik ga bewust alleen, door de vorige miskramen heb ik echt geleerd dat ik het nieuws het beste kan incasseren als ik alleen ben. Klinkt heel gek maar iedere x als ik mijn partner bij me had of een goede vriendin dan kan ik mijn verdriet niet kwijt en heb ik altijd het gevoel dat ik dan sterk moet zijn voor de ander. Ik ga dus alleen, dan kan ik mijn gevoel echt los laten en voelen wat ik vind dat ik mag voelen, daarna ga ik uiteraard wel meteen naar mijn partner
Lieve dames, Ik ben geweest en ik weet totaal niet wat ik moet voelen of ervan moet vinden. Er is geen HCG geprikt maar gewoon meteen een echo. Op de echo was duidelijk groei te zien tov vorige week vrijdag. Er zat een vruchtje met een duidelijk kloppend hartje! Ze zei niet dat hij te traag was maar zei ook niet dat hij snel was ofzo, ze gaf aan dat het goed was voor nu. Het vruchtje meette ze op 6,33 mm en bij het apparaat kwam te staan 6 wk 2dg. Ik loop dus nog steeds achter want stel ik had uiterlijk mijn eisprong op de 12e dan zou ik vandaag precies 7wk zijn. Ik maak me dus nog best zorgen over de grootte en de achterstand. Bij mijn vorige miskraam ging het bij deze grootte van de vrucht mis en bleek bij de echo daarop er geen groei meer te zijn. Het bloedverlies blijft ook elke dag aanwezig, het is meestal bruin en soms wat rood. Vorige week meette ze het vruchtje op 2mm dus ik weet het eigenlijk niet. Ik moet nu dus 2 weken wachten voor een nieuwe echo, ik heb echt geen flauw idee hoe ik die 2 weken door ga komen
Wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien! En dat ze niets over de snelheid zei zou ik uit opmaken dat het goed zou zijn, anders had ze het vast wel benoemd. Maar wat een onzekerheid zeg! Ik vind 5 dagen meevallen hoor! En een meetfoutje is met dit termijn echt snel gemaakt! Het kan heel goed dat ze je over 2 week precies op termijn meet ! Ik zou hoop houden gezien alles er nu goed uit ziet. Misschien kan je bij de huisarts vragen of je bloed mag prikken zodat je alsnog je hcg weet. En je dan wat meer rust krijgt en kan genieten!
Ik sluit me aan bij @lorreke ! Op deze termijn is het allemaa zo klein, de hoek maakt ook al een megaverschil qua meting. Hopelijk mag je tussendoor nog een keer hcg prikken. Het is in ieder geval de beste uitkomst die je kon krijgen vandaag! En een kloppend hartje, en goede groei tov de vorige echo
Mooie groei en echo! Meeting zegt nog niet zoveel nu, zoals andere al zeggen het is mm werk nu. En kan zo maar wat verschillen. Belangrijkste is dat hartje klopt
Yes wat fijn! Goede groei en een kloppend hartje!! Dat is wat nu het belangrijkste is. Die 5 dagen vallen te overzien en kan ook een meetfout zijn. 1 mm verkeerd kan al dagen verschil maken! Hopelijk kan je snel op de roze wolk klimmen
Ik denk dat als je de termijnecho hebt, je ineens dagen naar voren kan schieten Ik zie een hele mooie echo! (Nr 3 liep bij echo nr2 ook dagen achter nog. En met de termijnecho schoot ik vooruit. Ik hoorde 8 mei te zijn uitgerekend obv eisprong, werd 4 mei)
Dank je! Ik probeer echt hoop te houden maar als ik de echo vergelijk met mijn vorige miskraam ziet het er eigenijk exact hetzelfde uit, ook op 6 wkn 2 dagen gemeten terwijl ik 7 weken moest zijn. Echter had ik toen geen kloppend hartje (2 dagen daarvoor nog wel maar wel traag) Ik betwijfel of het echt een meerfout is, ik liep natuurlijk vanaf het begin al achter dus ik vrees er gewoon zo erg voor
Ja klopt ook wel, het hartje klopte goed geloof ik. Maar toch bekruipt me dat gevoel van achterstand, ik kan het op de één of andere manier moeilijk parkeren