Wat een emotionele rollercoaster Mamaloo. Ik ben destijds ook bij cuypers en cuypers geweesf in duitsland voor een 2e kindje. Als alternatief coor de herhaalde miskraam poli in NL. Ze hebben er een hoop onderzocht. En uiteindelijk kreeg ik ascal en prednison en bepaalde infusen. Ondanks dat alles toch njet blijvend zwanger geraakt van een 2e kindje. Ook duitsland is niet zalig makend.
Fijn dat je nog even van je laat horen, maar ik snap dat je er even geen zin meer in had. Wel fijn dat je een meedenkende gyno hebt! En eigelijk adviseert hij t zelfde als ik zou doen, namelijk als sterilisatie echt is wat je wilt, dan niet direct tijdens/na een miskraam, maar meer dan geplanned. Balen dat het niet zelf op gang komt nu dan, zo naar. Veel sterkte en dikke knuffel!
Wat ontzettend hartverscheurend is jouw verhaal… ik heb zelf 1 miskraam gehad in januari en heb 2 gezonde kinderen dus ik mag niet echt klagen maar de miskraam heeft me echt veel pijn gedaan, ik stond er zo nuchter in en nu totaal niet meer, gebruik nu voor t eerst ovulatie testen en man heeft echt zoiets van nee niet doen, als t niet meer komt dan maar niet, en zo zou jouw man/vriend ook tegen jou moeten spreken want dit kan idd echt niet meer, als je leven enkel draait om zwangerschap dan komt er wss ook geen zwangerschap, dan ben je er teveel mee bezig … dat lees ik ook vaak dus ergens zal dat wel waar zijn… ik probeer er dus zelf ook niet teveel mee bezig te zijn, heb mn man wijsgemaakt dat ik de ovulatie testen doe omdat ik nieuwsgierig ben naar mijn cyclus en eisprong en daardoor en zijn nuchtere houding kan ik t gelukkig heel goed loslaten. heb je adoptie of pleegzorg overwogen? Met name pleegzorg is zo nodig, heel veel babietjes van ouders die hen niet willen/aankunnen hebben een warm thuis nodig en liefde. Zelf zit ik daar enorm aan te denken als t niet meer lukt, ik geef mezelf nog een jaar maar dan is t ook klaar en ik wil verder niet de medische molen in gezien ik 2 gezonde kinderen heb. Liefs!