Ik ben bang dat het hier ook weer mis is. In december heb ik een miskraam gehad met 12 weken die pas bij de echo naar voren kwam en nu (eindelijk voor mijn gevoel) weer zwanger. Maar afgelopen woensdag al wat bloedverlies gehad, gisteren avond weer. Alsmaar minimaal maar vandaag toch meer. Te veel voor mijn gevoel. Dus ben erg bang dat het weer mis zit. Ik heb alleen nog geen krampen maar die kreeg ik bij de vorige miskraam ook alleen toen het vruchtje kwam. Maandag de vk maar eens bellen of ik een echo kan krijgen of er mischien toch nog een hartje klopt.
heh bah meid hopelijk kan je maandag een spoedecho krijgen, dat zou wel fijn zijn. Je hoort vaker dat er wel bloedverlies is maar dat het toch goed gaat met de beeb. Ik duim voor je dat dat bij jou ook het geval is. Heel veel sterkte en een dikke knuffel liefs miek
ik duim voor jou meis, dat alles goed is!! en morgen heb je hopelijk een super mooie en goede echo!! kusss
Hoi hoi, Uit je berichtje maak ik op dat je nog maar net zwanger bent? Hoe ver ben je? Ik heb in september 2006 een MA gehad en had bij de zwangerschap van mijn dochter, toen ik 5 weken en 2 dagen zwanger was wat rood bloedverlies en heb toen een paar weken bruinverlies gehad. Ik was zo in paniek en had in mijn gedachten al opnieuw een MK. Gelukkig namens mijn zwangerschapskwaaltjes wel toe, maar ik bleef zo bang, ook omdat ik natuurlijk al een MK had gehad. Ik had geen buikkrampen. Wat was ik blij toen ik bij 6 weken en 6 dagen een knipperlichtje zag! Mijn dochter is nu alweer 2 en bloedverlies was bij mij toen dus niet erg. Ik heb begrepen dat er best wel vaak bloedverlies in een vroeg stadium van de zwangerschap voorkomt. Ik duim voor je! marla
hoi Marla, Ben bijna 6 weken, nog steeds helderrood bloedverlies maar geen krampen en ook niet echte zwangerschapsverschijnselen, maar die had ik bij mijn dochter ook niet echt terwijl bij de miskraam juist weer wel. Dus dat zegt nog niks. Dank je wel voor je positieve verhaal over bloedverlies. Ik mag komende woensdag een echo laten maken en dan hoop ik ook op een knipperlichtje of dat ze in elk geval kunnen zien dat het goed zit. Maar mijn gedachten dwalen toch ook steeds af naar weer een miskraam. Nog twee dagen in spanning en dan hopelijk meer duidelijkheid.
Pffff Yjc het is en blijft ontzettend spannend om zwanger te zijn na een MK en dan ook nog eens bloedverlies te hebben. Ik duim voor je mee, maar het hoeft zeker niet slecht te zijn! Je bent nog maar pril zwanger.... Laat je nog even weten hoe het woensdag is gegaan? Liefs, Marla
Slecht nieuws maar dubbel gevoel. Op de echo was niks te zien dus het was toch een miskraam. Maar omdat er niks te zien was betekend het ook dat het al schoon was. Dus nu maar hopen dat het vloeien ook snel stopt en we weer verder kunnen proberen voor een plakbeeb. Bedankt voor alle steun!
Oh nee, wat vreselijk! Ik krijg het toch wel een beetje koud van je bericht en had dit niet verwacht, zeker niet omdat je geen krampen had. Heel erg veel sterkte toegewenst en ik hoop inderdaad dat je snel een 2e kindje mag krijgen! Dikke knuffel, Marla
tja krampen (of tenminst heftige krampen) zijn blijkbaar niet altijd nodig. Heb wel last van een gevoelige buik/baarmoeder gehad. Maar na mijn vorige miskraam zat ik inderdaad op heftige krampen te wachten. Toen had ik namelijk echt weeën, maar was ik ookal 12 weken. Maar ben blij dat het dit keer 'zo makkelijk' is gegaan en dat alles al leeg en schoon is zodat we het snel opnieuw kunnen proberen.
@Yjc het is bijna vergelijkbaar met mijn verhaal. Ik was vandaag 7 wk zwanger, maar vanaf zondag begon ik bloed te verliezen. overigens heb in jan. een MA gehad met curretage en ook behoorlijke heftige krampen. Dit keer had ik alleen bloedverlies, maar geen krampen. Heb twee dagen gewacht maar niks. Uiteindelijk vandaag echo gehad waar dus idd bijna niks meer te zien was. Alles was al op natuurlijke wijze weg gegaan. Dat laatste vind ik wel ergens een opluchting. We kunnen nu weer verder. Jammer genoeg heb ik wel alleen een streepje erbij gekregen op mijn voorhoofd
@Sheida, Wat jammer voor je dat het weer mis is. Maar fijn (voor mij) om te horen dat het bij jou ook zonder krampen is verlopen. Ik bleef namelijk toch een beetje aan me zelf twijfelen of het allemaal echt wel weg was. Ook omdat ik gisteren nog steeds een positieve test had, vorige keer testte ik nog na 7 weken nog positief dus wil het een beetje in de gaten houden anders ben ik weer blij om 'oude hormonen' en daar zit ik niet op te wachten. Bij ons was het inderdaad ook een opluchting dat het allemaal uit zich zelf weg was gegaan zeker omdat de vorige keer zo heftig en lang heeft geduurd. Aan je onderschrift te zien wordt je in elk geval ook snel zwanger dus dat is dan nog een klein voordeeltje maar toch het gaat je niet in de koude kleren zitten. Veel sterkte en hopelijk zijn we op korte termijn allebei zwanger van een plakbeebje!
2 weken geleden heb ik precies het zelfde meegemaakt rond dezelfde tijd ook echo gehad en ook al helemaal schoon het leek een flinke ongie met af en toe steken en wel een pijnlijke baarmoeder ja en ik was ook bang voor de pijn die zou gaan komen maar kwam niet ik wens je heeeeel veel sterkte!!
Tot zover is dat 2 keer bewezen dat we snel zwanger worden. Hopelijk is dat niet alleen puur geluk hebben Vroeger was ik bang dat wij niet snel zwanger konden raken. Vond dat wel iets typsch was wat ons zou moeten overkomen. Met meerdere miskramen hebben we geen rekening gehouden, maar toch is het zo. Hoop nu op drie keer scheepsrecht ! volgende keer wil ik idd een plakbeebje anders ben ik liever niet zwanger. Dan maar iets langer moeten wachten op ons wondertje. Maar liever dat dan zo. Ik was nog heel pril zwanger, maar ben gelijk minstens 2 maanden nu verder voordat ik weer eventueel zwanger kan zijn. Dat is ook niet fijn. Los van de nare momenten die je meemaakt ook mentaal als je de mk constateerd en beetje bij beetje krijg je weer die bevestiging.
Hoi hoi, Wat verdrietig allemaal. Ik heb het helaas ook meegemaakt, in maart een miskraam en vorige week helaas weer een. Ik hoop ook echt dat het 3 keer scheepsrecht is, en dat we dan over 9 maanden een prachtig kindje kunnen vasthouden.. Veel sterkte allemaal! Het komt goed.. Liefs