Bloedverlies 4 weken

Discussie in 'Miskraam' gestart door Unexplainable, 28 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Unexplainable

Unexplainable Actief lid

15 nov 2014
    224
    16
    18
    Vrouw
    #1 Unexplainable, 28 jun 2018
    Laatst bewerkt: 28 jun 2018
    Hoi dames,

Ik schrijf graag even van me af wat er deze week gebeurd is. Afgelopen zondag had ik een positieve clearblue test 1-2 weken. Helemaal in de wolken, onze dochter wordt 3 dus een broertje of zusje is welkom. Sinds afgelopen dinsdag (4w3d was ik toen) heb ik licht helderrood of soms roze bloedverlies. Het blijft beperkt tot bij het plassen, een paar druppels of een scheutje in de wc of op het papier. Maandverband blijft droog. Nu heb ik het soms 3 plasjes niet (geen druppel) en dan weer twee keer wel dat er weer iets bij zit. Het is niet veel bloed, niet te vergelijken met een menstruatie, maar het maakt me wel hartstikke gek natuurlijk. Ik heb licht menstruatiekramp erbij en rommelende darmen. Vandaag ben ik 4w5d en nog steeds misselijk.
    Verloskundige kan niks voor me doen omdat ik zo vroeg ben. Het is afwachten of het stopt of dat het juist doorzet en de miskraam op gang komt. Bij elk krampje dat ik voel denk ik dus dat het mis is.

Hebben meerdere mama's dit gehad en toch een gezond kindje gekregen?

2. Rietje001

Rietje001 Actief lid

22 mei 2015
    133
    99
    28
    Vrouw
    Sudwest Fryslan
    Mijn zusje had dit (en ook best heftige bloedingen later in de zwangerschap) en die is nog steeds zwanger en is bijna uitgerekend.
    Helaas is mijn eigen ervaring heel anders, maar het kan dus wel.

Deel Deze Pagina