Hoe lang ben ik zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ieniemienie94, 4 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ieniemienie94

ieniemienie94 Actief lid

4 mei 2017
    105
    42
    28
    Vrouw
    Gezondheidszorg
    Normaal gesproken heb ik een cyclus tussen de 32 en 38 dagen, niet echt regelmatig dus. ;)
    Mijn cyclus heeft nog nooit langer geduurd dan 42 dagen.
    Nou is het zo dat ik pas op dag 63 positief getest heb en deze was redelijk licht. (dit was op 26 april) Op dag 56 heb ik voor het laatst negatief getest. Ik dacht dus ook niet zwanger te zijn en deed daarom maar weinig testen.
    Ik weet dat ik minstens 5 weken zwanger ben, maar het kan dus ook langer zijn.

Wat denken jullie? Ik weet dat ik gewoon moet wachten op de echo, over 3 weken, maar ik ben benieuwd wat jullie er van denken. ;)

2. manaolana

manaolana Niet meer actief

Volgens mij hoef je niet eens perse al 5 weken zwanger te zijn... stel dat je op 10 DPO positief hebt getest voor het eerst dan ben je vandaag pas 4 weken en 4 dagen...

Heb je helemaal niets gedaan qua ovulatietesten of temperaturen? Want dan is er echt pas met een echo wat van te zeggen.

Hoe dan ook :D GEFELICITEERD!

3. ieniemienie94

ieniemienie94 Actief lid

4 mei 2017
    105
    42
    28
    Vrouw
    Gezondheidszorg
    Dankjewel!! :)

Dat zou inderdaad ook nog kunnen, haha! Al gaf de verloskundige aan uit te gaan van 5 weken afgelopen dinsdag, dus daar ga ik maar vanuit.
    CB test zei vorige week 2-3 weken, al is dat ook niet enorm betrouwbaar haha.

Nee we hebben helemaal niks gedaan, want het was niet onze intentie om nu al zwanger te worden. Ja verkeerd rekenen dat hebben we gedaan. :p

Het is dus gewoon afwachten, over 3 weken weten we meer! Duurt nog zolang! ;)

Deel Deze Pagina