weer mis misschien

Discussion in 'Miskraam' started by Namosae, Oct 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Namosae

Namosae Lid

Jul 8, 2010
    79
    0
    0
    pfff dames,

Gisteren ben ik midden in de nacht naar de eerste hulp gweest. Ik had zo een pijn in mijn buik onderin rechts. Ik heb de arts gebeld en moest meteen komen. Ik heb nog nooit zo n pijn gevoeld. Ik heb een inwendige echo gehad en ze konden alleen een vruchtzakje (en geen embryo) zien maar verder konden ze mijn pijn niet plaatsen. Ik denk dat ik weer een miskraam krijg. Pffff het is er uit, mijn man heeft er moeit mee om er over te praten.

Liefs Chantal

2. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    3,148
    23
    38
    Hoi Chantal,

Wat ontzettend verdrietig dat je bang bent voor een miskraam! Ik hoop heel hard dat het allemaal mee valt. Kan het niet iets anders zijn wat niet met je zwangerschap te maken heeft? Hebben ze dat onderzocht?

Veel sterkte!
    Liedjepiedje

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meid, heel veel sterkte de komende tijd. Ik wil je niet onnodig onrustig maken. Ik kan alleen mijn ervaring delen
    Ik heb hetzelfde meegemaakt alleen bij mij bleek de het lege zakje een bloeding. Ik had een BBZ. Vraag of ze je hcg in de gaten willen houden.

wat voor pijn heb je?

4. Namosae

Namosae Lid

Jul 8, 2010
    79
    0
    0
    nee ze hebben niet verder gekeken raar he pfff

5. Namosae

Namosae Lid

Jul 8, 2010
    79
    0
    0
    Echt waar, ik moet over twee weken weer een echo laten maken. ik ga ze morgen weer bellen. Steken in mijn buiken, leken wel weeen. Heel pijnlijk

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    zodra je pijn hebt, bij mij voelde de pijn alsof ik niet naar de wc kon gaan en ik moest persen. Ga dan naar de eerste hulp en eis weer een echo. Heel veel sterkte meid en hou me op de hoogte

7. Namosae

Namosae Lid

Jul 8, 2010
    79
    0
    0
    ik kan ook niet naar het toilet gaan maar vruchtje zat in mijn baarmoeder en heb geen bloedverlies. Ech heb ik ook gehad

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    oh gelukkig. Als je het niet trekt bel ze dan gewoon op en vraag of je eerder langs mag komen.

Share This Page