mmijn hcg was op 16dag na eisprong ook rond de 80 geloof ik. en 4dagen later was t hoger. en zie mn banner!!! en je ha kan wel 4,2 zeggen maar.... ik ben zwanger via ivf dus je zou denken dat ik 100% zeker weten hoever ik ben/was. maar bij eerstr echo bleek ik 2dagen korter. de innessteling duurdr langer/was later! dus zonder echo...weet je t gewoon niet zeker! komt vast goed!! succes!! en hopelijk geeft mn reactie ze wat zekerder gevoel! s
Zeer zeker spannendetijden!! dat doet me echt deugd dat er toch ook mensen dit hebben meegemaakt!! Maandag heb ik men eerste echo al owv een vroege mk en een bbz om te zien of alles toch al wat goed zit!! ik hou je zeker op de hoogte!! ALvast bedankt voor de goede moed! Liefs!
ik had 2x bloed laten trekken zodat ze aan de hcg konden zien hoelang ik precies zwanger was, ik weet de waardes niet maar mn huisarts vond het veel en veel te weinig gestegen, ze keek ook echt bezorgd. ik heb die avond nog een spoedecho gehad, alles was goed en ik kreeg ik het ziekenhuis te horen dat de hcg-waardes vaak niet belangrijk zijn. nu ben ik bijna 31 weken zwanger
Er zijn precies toch meer vrouwen dan ik dacht die dit aan de hand hebben gehad! Doet wel deugd op al die positieve aflopen te lezen!! ik hoop echt zoo hard op een goede echo maandag!! Ik laat het jullie weten! Liefs
Ik kon ook moeilijk wachten op de 2de bloedafname en de echo, en heb toen elke dag een zwangerschapstest gedaan :-D Omdat ze elke keer donkerder werden was ik toch al een beetje geruster
Is wel een goed idee ga ik mss morgenvroeg eens uitproberen dan ben je idd wat geruster bedankt voor de tip!!
Dag êtra83 Net een testje uitgevoerd en dat was veel lichter als dinsdag dus ik vrees dat men hcg aant zakken is en dat we het gaan moeten afgeven Normaal zou die test na 3 dagen superpositief zijn maar helaas
Ik duim toch voor je dat het goed komt! Hier ook erg lage waardes bij 4 weken, dokter was er ook niet gerust in, daarna opnieuw twee dagen later bloed laten nemen en was gestegen zoals het hoorde. Was gewoon erg vroeg getest. Zoonlief is nu 17 maanden Wat die zwangerschapstesten betreft, heb dat ook gedaan, elke dag opnieuw tot ik de tweede bloedtest had, en erna ook nog. Was ook zo onzeker. Bij mij echter wel steeds donkere test... Ik vrees er een beetje voor als de test nu lichter tekende ... Mss nog eens testen morgenochtend? Soms kan je je zelf echt gek maken he. Moed houden! En mocht het toch mislopen, gun jezelf tijd het te verwerken, weet dat je zwanger kan raken, dus das ook al iets! Maar nu eerst afwachten en hopen dat het niets betekent! Kan je niet vandaag nog bij dokter terecht voor nieuwe bloedtest? Ik kon twee dagen later al terug, ochtend erna had ik al laboresultaten! Want dat afwachten pffff!
Ik was vanmorgen zo ziek van het resultaat op de test dat ik gewoon later ben gaan werken en opnieuw bloed ben gaan laten trekken.. De resultaten krijg ik vanavond om 5 u dus het worden nog 4 langer uren!! Pff ik hoop zo hard dat het gestegen is de dokter vertelde me dat het minstens boven de 200 moet vandaag... En ja je hebt gelijk ben mezelf ook gek aant maken, het enige wat ik wou is zwanger zijn en nu ik dan weer eindelijk zwanger ben kan ik niet eens genieten en zit ik elke dag met diezelfde angst... Zal wat meer opgelucht zijn als ze straks de resultaten doorbellen ook al is het negatief dan weten we waar we aan toe zijn!! Bedankt vr je positieve reactie geeft toch een beetje hoop! Liefs
Net de uitslag gehad... HCG gezakt van 90 naar 53 Ik moet weer een miskraam verwachten Heb zo'n verdriet!!
Och meid zit hier nu met tranen in mijn ogen. Veel sterkte! Weet niet goed wat zeggen, want alles lijkt zo banaal en cliché... Vind het zo jammer (Hopelijk komt het nu snel op gang, en komt het natuurlijk. En kunnen jullie er snel terug aan beginnen! En gaat alles dan wel vlot!) xxx Dikke dikke knuf xxx
dank jullie wel!! Tot nu toe is het nog altijd wachten ik hoop (om cru te zijn) dat mijn hcg snel daalt en dat ik snel die bloeding kan verwachten want zo is het ook maar niks Ik hou jullie op de hoogte, maandag moet ik nog steeds naar de gynea hopelijk kan hij mij wat meer vertellen... Liefs
Oh neee! Zo verschrikkelijk. Weet spijtig genoeg wat het is. Ik mocht direct nadat ik wist dat de waardes niet gestegen waren naar de gyn om een echo, die dan ook bevestigde dat er geen hartslag meer te zien was (die we eerder wel hadden gezien) ik kon dat niet aan om te wachten tot het vanzelf op gang kwam want ik wou zo snel mogelijk verder en wie weet wanneer dit op gang ging komen? Dan heb ik pilletjes gekregen en daarmee ben ik het vruchtje dan ook verloren en kon ik verder met mijn verwerkingsproces. Het klinkt misschien koel als ik dit zo typ maar ik heb emmers vol gehuild! Positief dan: 2 maanden later kregen we groen licht om opnieuw zwanger te raken en was ik dan ook meteen zwanger (goed gewerkt) en nu heb ik een prachtige dochter! Vele knuffels en veel moed gewenst in deze moeilijke tijd!