HCG Te laag???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dooo88, 24 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dooo88

Dooo88 Bekend lid

19 okt 2012
    856
    0
    0
    Vandaag is de bloeding begonnen :( heb nog niet veel pijn... Straks naar de gynea een kijken wat hij heeft te zeggen! Ben al blij dat het vanzelf op gang komt en dat ik niet met pillen moet beginnen of weer een curretage moet ondergaan...

Bedankt vr al de steun!!

2. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Wat ontzettend naar dit.:(
    Ik was er stiekem al bang voor, een hcg waarde van 90 is echt te laag bij dat termijn. Heel veel sterkte en een dikke knuffel..

3. Dooo88

Dooo88 Bekend lid

19 okt 2012
    856
    0
    0
    Dank je wel meid!

4. Elynada

Elynada Bekend lid

12 jan 2011
    502
    0
    0
    België
    Veel sterkte. Hopelijk is het nu vlug voorbij en kunnen jullie weer verder.

5. Dooo88

Dooo88 Bekend lid

19 okt 2012
    856
    0
    0
    ja, hoop het ook meid!! de bloeding mag maar een week duren zei de gyne en we hebben al meteen terug groen licht :eek: ben eig zo blij dat we er meteen weer voor mogen gaan dus ik hoop toch nog op begin volgend jaar ofzo...:)

6. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    :( knuff! Ik weet helaas hoe t is

7. Elynada

Elynada Bekend lid

12 jan 2011
    502
    0
    0
    België
    Das al goed nieuws dat je direct terug groen licht hebt gehad! Ik duim voor jullie dat je vlug terug een positieve test in handen mag hebben en alles vlot verloopt!

8. Dooo88

Dooo88 Bekend lid

19 okt 2012
    856
    0
    0
    Dank je wel allemaal voor de lieve steun!! Ik hoop ook dat we snel terug positief testen!! Maar dan is er natuurlijk weer die helse angst dat het misgaat :(

Ben je eigenlijk meer vruchtbaar na een mk?

9. Elynada

Elynada Bekend lid

12 jan 2011
    502
    0
    0
    België
    Geen idee of je dan vruchtbaarder bent. Hoor/ lees wel vaak dat er veel zijn waarbij het direct terug raak is.

Wat die angst betreft, ik heb die ook hoor. Nochtans geen miskramen gehad en al een flinke zoon van 18 maand maar tijdens die zwangerschap ook ongerust geweest en nu ook weer ongerust. Tijdens eerste zwangerschap bleek dus hetzelfde als waardoor je het topic gestart hebt: HGC was volgens dokter te laag dus dan paar dagen later terug bloed afgenomen waarbij het voldoende gestegen was. Maar daardoor is de stress toegeslagen. Bij eerste echo dan week in tijd teruggezet dus toen ook weer stress want kon zijn dat het vruchtje niet genoeg groeide en het dus op een miskraam zou uitdraaien. Enorme stress gehad daardoor. Dan erna paar keer gehad dat ik het kindje niet zo goed meer voelde bewegen.
    Zal nu ook maar pas tevreden zijn als ik het kindje in mijn armen houd hoor!

10. Dooo88

Dooo88 Bekend lid

19 okt 2012
    856
    0
    0
    Ja, daarom vroeg ik mij het ook af!! En amai meid dan heb je ook geen makkelijk begin gehad!! ik duim vr je dat alles goed mag gaan maar daar twijfel ik niet aan :) geniet nog van je zwangerschap en we gaan er voor gaan we zullen wel zien wat het geeft.. liefs

Deel Deze Pagina