Zwanger maar heel pril en onzeker

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door xxxEllen87xxx, 6 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxxEllen87xxx

xxxEllen87xxx Bekend lid

18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Hoi hoi

Nu een jaar geleden een missed abortion gehad met 6 weken.. een half jaar later een vmk. Nog voor nod een heel licht streepje dat na een dag al afliep. Uiteindelijk 1 dag overtijd ongesteld geworden..

Nu had ik zon vage klachten dat ik een week voor nod een testje heb gedaan. Deze bleek licht positief met een licht streepje. Dezelfde middag een clear blue digital gedaan en ook daar stond zwanger op 1 2 weken.

Ik heb last van zere borsten, eetbuien, vermoeidheid, stemmingswisselingen en hoofdpijn. De testen lopen op maar ik voel me toch een beetje onzeker. Ik zit nu 4 dagen voor nod.

Ik vind het vreemd dat ik al een week voor nod een positieve test heb. Eisprong heb ik een week geleden gevoeld.

Iemand ook vroeg getest met klachten wat helemaal goed is gegaan? Ik zoek een beetje hoop... :)

2. Joel1981

Joel1981 Niet meer actief

Gefeliciteerd!
    De symptomen zijn aanwezig en sommige testen zijn speciaal ontwikkeld om vroeg te testen. Ik had ook vijf dagen voor NOD een positieve test. Net als bij jou in maart een curratage gehad met zes weken en de vorige maand een positieve test. Ik had vroeg getest maar de oploop was niet goed. Nu de derde poging ook vroeger getest en nu zwanger. Of het nu goed blijft gaan is echt een vraag waar niemand echt een antwoord op kan geven. De huisarts heeft ook aangegeven dat een aantal zwangerschappen niet doorzetten en je beter niet vroeg kunt testen. Het kan nog alle kanten op en ik duim dat het blijft plakken. Ik voel me ook onzeker, maar ook probeer ik te genieten van het idee dat ik een baby krijg. Succes de komende dagen!

xxxEllen87xxx vindt dit leuk.
  3. xxxEllen87xxx

xxxEllen87xxx Bekend lid

18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Jij ook gefeliciteerd!

Wat heftig dat jij dit ook mee moet maken. gelukkig zit je al wel na je nod. Daarna is ook onzeker maar volgens mij is voor nod nog een grotere kans met slechte innesteling.

Ben je dan 2x achter elkaar zwanger geworden?

Heb je nu ook getest of hij oploopt?

Ik zit nu op 3 weken en 3 dagen.

4. Joel1981

Joel1981 Niet meer actief

5. sarah28

sarah28 Fanatiek lid

14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Kan heel goed hoor, zijn er hier die op 7dpo positief testen. Hoop dat t goed oploopt!

6. Nixter

Nixter Fanatiek lid

14 jul 2016
    1.659
    1.337
    113
    vlakbij Amsterdam
    Ik testte, achteraf gezien, positief met 3 weken en 3 of 4 dagen.
    Ik had zoveel klachten, ik wist zeker dat ik zwanger was.
    Nu bijna 12 weken, if het goed blijft gaan is natuurlijk afwachten, maar voorlopig gaat het goed..

Deel Deze Pagina