ik heb die wondfo's nooit gebruikt.. maar heb in totaal al 4 verschillende testen gehad die op m,n ei hebben gereageerd.. Ik blijf iig duimen dat ik er keihard naast zit en dat je gewoon zwanger bent
Er zullen vast wel vrouwen zijn waarvan bij toeval de hcg test reageert op een ei, maar dit komt volgens mij niet standaard voor. Want normaal hoort dit niet te zijn. Een hcg test reageert op het hcg hormoon en niet op het lh hormoon Heb je kv toen niet gemaild of gebeld maybe? Dit mogen ze dan wel even goed nakijken Lov zou ook eerst de (goedkopere testen doen) zoals kv en daarna een cb
Ik heb even een paar blz terug gelezen. Als die test een zwangerschapstest is, dan ben je gewoon zwanger. Kan toch niet anders? Ik zou nu een kv tetstje halen en doen. CB zou er ook wel op reageren denk ik. Ik had zaterdag ook een lichte streep en CB gaf het al aan. Waarom wachten tot morgen? Veel te spannend!
Volgens mijn FA lijken HCG en LH veel op elkaar.. vandaar dat de testen op het hormoon van elkaar kunnen reageren.. zwaar klote.. maar je doet er niks aan
Ik zou niet wachten hahaha. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je niet zwanger bent. Dan zouden er zoveel topics zijn met schijnzwangerschappen, als mensen positief testen rond de eisprong. Woon je vlakbij een drogist?
Hahah "woon je vlakbij een drogist" :'-) Ja lov hup hup met de beentjes, of de kv halen of gewoon direct de cb, heb je gelijk duidelijkheid!
Mamava, maybe gaf net als antwoord dat het lh hormoon en hcg hormoon veel op elkaar lijken volgens haar fertiliteits arts. Ik wist het eerst ook niet hoor, maar goed weer wat bij geleerd!
dus als je positief test rondom je eisprong met een zwangerschaptest dan ben je toch niet gelijk zwanger? of zie ik het verkeerd als je net in periode zit waarbij je eitje bijna vrijkomt? wist het niet dus weer wat geleerd @carino gefeliciteerd!!
@mamava; klopt.. dan reageerd hij op het hormoon wat je eisprong regeld.. heel stom... ben er ook een paar keer ingestrapt helaas..
Geen idee hoe dat precies zit mamava, want lees dit voor het eerst. Ja lov is 'm zeker richting de winkel gepeerd, zie d'r al rennen richting de schappen van de zw testen haha :'-) Ben wel benieuwd naar haar volgende test(en).