Sommige reacties :-/ De streep is duidelijker dan op die andere (wonfo?) test, vind 'm op de kv een stuk duidelijker! Voorzichtig gefeliciteerd meissie, op naar een KNALLERD xxx
Jeej!!! Een mini lov in wording!!!! Groei maar goed kleintje en blijf bij je mama dit keer!!! Gefeliciteerd meid!!! Dit is van een zwangerschap kan niet anders!!!
lov lieverd, wat doe je nu? Stiekem gewoon zwanger zijn Ik hoop zo dat het een hcg streepje is maar ik denk het wel..
Wow lov.....zal het dan eindelijk zo zijn? Ik hoop het voor je! DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM
Thanks baby......ik hoop het! Maar ik vraag me af. Als de test morgen duidelijker is is het dan een zwschap of kam het nog steeds eventueel een ei zijn?
Als de test morgen duidelijker is, is het echt niet meer van een ei.. Dan kan die hoogstens lichter zijn. Gefeliciteerd!
Wat een onduidelijkheid zeg, een ei, een zwangerschap... pfff.. ik hoop voor jou een zwangerschap. Op welke dag zit je nu in de cyclus? wat hou jij het spannend, doe eens een clearblue voor ons die zal niet op een eisprong reageren, heb je gelijk de duidelijkheid die je zoekt! Ik had nog maar een heel licht streepje op de kruidvat (lichter dan die van jou) toen de indicator van clearblue al zwanger zei
Vreemd, wil ik je testen nog eens zien die je in het begin van dit topic plaatste zijn ze verwijderd ik dacht dat je alleen berichten kon wijzigen binnen een uur? Hoe doe jij dat dan Lov23? jammer dat ze weg zijn.