OMG!!!!! Ben je 1 dag niet op het forum, mis ik me een complete triller!!!!!! Meis, met alles in me hoop ik echt dat dit een hcg streep is en dat de testen kloppen!!!! Ik duim echt kei hard verder dat de streep donkerder wordt!!!!
Is die digitale negatief? Misschien toch nog iets te vroeg want ik vind de bovenste test wel duidelijker als die van gisteren.. Edit zit op mn telefoon en zag de negatief foto niet hahaha
Bovenste springt er voor mij uit!!! Onderste zie ik ook wel streepje maar bovenste zie ik zonder tuuren!! spannend! p.s van welk is vandaag?
lov denk dat als je morgenvroeg test wel verschil moet zien zit nu geen 1 dag tussen dus verbaast me niet dat het verschil zo klein is. ik wens je echt zoveel geluk toe
Ik denk dat het je eitje is en geen zwangerschap helaas anders had hij wel iets duidelijker moeten zijn! Vind de bovenste duidelijker
Oh love wat spannend!!!! Ik hoop t zoo voor je meid!! Zie op de bovenste echt een streep hoor!! Zo begonnen ze bij mij ook!! Zat toen 4 dagen voor mn nod.. Ik duim voor je!!!
Oh ik testte trouwens al positief met clearblue indicator toen ie zo was dus misschien die even proberen?
denk dat je idd beter de digitale kan proberen De bovenste is idd duidelijker als onderste en je zou haast denken dat ze juist oplopen als je zwanger bent (blijf duimen voor je) en hopen dat het alsnog een zwangerschap is
Ze liepen bij mij ook niet echt veel op de eerste 3testen had ik het gevoel...nu wel. geef het even de tijd.