Ik was zoooo benieuwd naar je test van vandaag. Maar ik had duidelijke streep verwacht aangezien je test gisteren duidelijke 'lichte' streep gaf. Ik vind de test van vandaag toch echt negatief Meid probeer even CB, het is een gevoelige test! Anders maak je je zelf gek met deze testen. Succes & Sterkte! (Ik blijf je topic volgen)
Ik heb hetzelfde verhaal. Ruim 2 weken geleden positieve ovu. Nu overrijd. Heb 2 dagen een lichte positieve hcg test gehad, nu heb ik die helaas niet maar wel knal ovu testen. Gister echo laten maken omdat ik zou gaan starten met ivf. Baarmoederslijmvlies is mooi dik maar de arts durft nog geen uitslag te geven. Daarom bloed afgenomen. Nu wacht ik op de uitslag.
Lov, de bovenste is van vandaag of niet? De onderste is een stuk geler al dus denk dat die van gister is! De bovenste is duidelijker dus ik denk toch zwanger!!
@Lov ik zou de hoop nog niet helemaal opgeven. 11 DPO teste ik echt heeel licht. Net zo streep als die jij nu hebt. Overmorgen zou de streep wel echt donkerder moeten zijn. Heel veel succes meid! en sterkte met dat slopende wachten
Ik blijf een licht streepje zien, dit is in iedergeval niet van je ei lovie! Doe eens wat water op die vandaag, want het is een beetje donker (gelig), dan moet je het streepje nog beter kunnen zien. x
Heb dus geen ovu meer.........balen he! Meiden ik laat het voor wat het is en zie wel wanneer ik weer test. Ik weet het nu even niet meer. Al is het de dag ervan hoeft de streep helemaal nog niet duidelijker te worden....maar ik maak mezelf erg gek
Je maakt je zo idd alleen maar gek is het nu wel of niet... Als je wel zwanger bent zit je nu toch rond 4 weken? Dan zou ik toch de digitale doen dan weet je wel waar je aan toe bent
Jij met je digitale hahahahaha..... Ik laat die wel zien als ik die doe Ik ga me nu met me meisje bezig houden ....heb hier al te veel aandacht aan besteed.
Nou ik niet me digitale haha! Jij wilt zekerheid en die kunnen wij je niet geven! Maar goed we zien het wel inderdaad!
Zeg ik ook niet dat jij me die zekerheid kan geven toch? Wordt bijna gedwongen hier om die digi te doen.....waarom? Ik vindt die te duur om zomaar even te doen? Ik wil eerst zien wat de kruidvat testen doen. Heb ik een duidelijker streepje doe ik die wel.
Love23, jij gaat gewoon NU die digitale doen. Als wij je die zekerheid niet kunnen geven, geef jij ze maar aan ons Hahahahaha. Nee, geintje. Ik ben zeer benieuwd Love..toy toy toy
Lees al paar dagen mee, maar ben bang dat het je ei is waar de testen op reageren. Want je ovulatietest gister was positief en dagen daarvoor niet zo positief als gister. Hoop echt dat het een zwangerschap is, maar gewoon klussen voor de zekerheid en dan heb je over 2 weken een knaller!!
Ik sluit me aan bij de rest, een digitale doen dan weet je waar je aan toe bent. Als je uitteld wat je aan al die kv kwijt bent....