Jeetje lov je maakt het wel weer spannend he ik hou je testen in de gaten wanneer denk je weer een zw test te gaan doen? Ik zit trouwens op 6 dpo dus als jij op 7 dpo zou zitten gaan we redelijk gelijk op
hoi lov, ik denk toch echt wel een streepje te zien op je hcg test.. testen die vaker vals positief??? anders lijkt het me vreemd dat er wel wat op te zien is.. Het is alleen wel weer vreemd, dat mocht je inderdaad zwanger zijn, dat je ovutesten licht blijven.. je verwacht dat die juist knallen al eerder dan de hcg daarnaast zit ik een beetje in het zelfde schuitje.. mijn testen van z&k blijven precies zoals jou.. moet echt nu een extreem lange cyclus hebben. heb jij wel het idee gehad dat je een eisprong hebt had? vruchtbaar slijm ed.. ? of ben je gewoon uitgegaan van een gemiste ovu test
Ovutesten knallen echt lang niet altijd hoor als je zwanger bent. Ik ben toch echt hartstikke zwanger en had geen positieve ovutest. Heb het voor de grap namelijk eens getest maar ovutest negatief en mijn zwtest was positief. Hij kan reageren maar hoeft niet.
En de duidelijk positieve ovu test Nou ja de theorie van hcg reageert op je ei is dan toch bij niet juist....dan had ik toch juist vandaag iets moeten zien op de hcg test. Ik baal van de lange cyclus maar er ko t tenminste, als het goed is, een ei. Vanavond maar klussen.....