Haha ja, besef het nog niet denk ik.... maar ze kan nu toch eindelijk echt elk moment komen. En nu hopen dat Lov ook snel positief nieuws heeft!
Als de onderste de test van vandaag is, vind ik hem lichter en ben bang dat het toch je ei is waarop de test dan reageert.. zou iig blijven klussen.. Jammer dat je geen ovulatietesten meer hebt nu.
Ik zie op de bovenste wel een streep maar op de onderste zie ik nix. De bovenste is van gister? Zal het dan toch je ei zijn?!?... Wat een onzekerheid, jammer dat je geen ovutest meer hebt om het te checken. Toch maar voor de zekerheid aan de klus vanavond. Hopelijk ben je toch zwanger en heb je morgen een duidelijke test en anders gewoon over 2 weken een knaltest. Ik duim voor je
O lov wat zie ik nou? Ik heb veel paren schoenen hoor en heb er al 1 opgevreten duidelijkheid zal wel fijn zijn!! Ik hoop en duim voor je!!
Ik denk toch dat het mijn ei was meiden........ Ovu was lichter vanmiddag ...( heb vandaag met de post een aantal gekregen van een heel lief forum mede lid) gelijk gedaan en de knaller van gister is het niet. Wel nog positief.....maar lichter. Ach over 2 weken weer eens kans! Bedankt voor de lieve woorden van sommige
lov23 stel je ei is geweest (en je heb goed geklust ) dan is de kans dat je een positieve test over 1.5 a 2 weken weken in je handen nog groot! Hoop voor je dat je over 2 weken een knal test mag laten zien
Tuurlijk is ook helemaal waar....vandaag even balen en morgen weer fris en fruitig .... Alleen is mijn geduld de laatste tijd goed op de proef gesteld dat is gewoon een beetje vermoeiend.... Kijk maar mijn lijstje....die laatste is dus van 1 uurtje geleden.
Hi Lov, Hier eens een bevriende gyn (vrouw) gevraagd hoe dat nou kan die vage ov testen. Zij vroeg gelijk "is dit tot 3-4 maanden na een miskraam?" En daar moest ik haar natuurlijk gelijk in geven. Zij vertelde me dat het lijf dan nog niet voldoende hersteld is (ze zei er gelijk bij ... dat kan ook het hoofd zijn). Dan werkt het lichaam wel naar een piek toe maar komt het niet daadwerkelijk tot ovulatie. Daarom blijf je er zeg maar 'in hangen'. Haar advies.. laat het een maand of 2 echt los. Geen testen, wel gewoon gemeenschap hebben maar niets testen.. als je al twee eerdere (goeie) zwangerschappen hebt mee gemaakt dan voel je vanzelf wel dat je zwanger bent. Het is vervelend maar toch het beste. Omdat zwanger worden hormonaal is, kun je met je hoofd een heleboel processen moeilijk maken. Ik hoop dat je er wat aan hebt maar in ieder geval een hele dikke knuffel!