Hey lov! Balen meid! De van gister was wel een echte knaller!! Zo donker was ie ook bij mij goed trouwens dat de ovutesten eindelijk zijn aangekomen haha en je hebt nu eindelijk ook wat duidelijkheid! Succes met wachten de komende twee weken meid!! Hoor graag van je of je ongi word of zwanger bent!!! Ik blijf duimen voor je!!
We duimen verder hoor dat je zo'n knaller mag hebben over minder dan 2 weken wie weet samen met met mij
Hahah ja ze zijn vandaag aangekomen op een zat een gekke sticker? Iets van retour? Maar super meid! Ik kan ze waarschijnlijk weer goed gebruiken... En thanks!
Jammer maar dacht het al een beetje. maar wel klote. maaar zien je test weer over 10 dagen ongeveer neem ik aan? ik zeg tot over 2weken met mooie duidelijke strepen!!
Hi Lov Hoe weet je zeker dat het niet van een zwangerschap is? Testjes kunnen erg licht beginnen. Dit was de mijne van vandaag, 11dpo. Gisteren was ie nog lichter! Ik blijf doorduimen voor je hoor meid. En als het niet nu is, dan hopelijk over 2 weken! Knuffel
snap je onzekerheid en dat je geduld op de proef is gesteld en dat is ook heel vermoeiend nu lekker genieten en hopen op een knaltest over 2 weken