heey lov, na mijn miskraam steeds getest om te zien of me hcg al eens was gezakt maar bleef lichte testen houden en ondanks dat me hcg bij lange na nog geen 0 was toch een eisprong gehad en ook hier werd de zwangerschapstest donkerder! dit was een vroege dipstick van zwanger en kids en dus reageren die ook op een hoge lh-piek..
Ja echt kl*te allemaal! Gelukkig heb je wel goed geklust 36 is wel vrij lang ja.. hopelijk voorlopig je laatste cyclus
ja ik vond het ook gek, schrok ook wel even haha. maar goed, voor mij helaas na vandaag een half jaar in de wachtstand dus voorlopig geen testjes en gedoe met streepjes..
ik krijg vanmiddag een mtx-injectie (chemo) om de rest af te breken..ze kunnen niet goed zien waar het nog precies zit namelijk en me hcg daalde tot 40 en gaat nu weer omhoog. en moet hierna een half jaar aan de pil vanwege die chemo..
Oei....ja die had ik misschien ook gemoeten maar ik zou dat dus niet Willem eigenlijk... Waarom doen ze geen hsg?
ik wil het liever ook niet, maar in mijn geval is dit nu noodzakelijk (medisch gezien) enorm balen en zie er erg tegenop. maar goed, ik hoop voor jou dat je binnen 2 weken alsnog een mooie 2de streep ziet op je test