Sensitest zeker? Zijn echt rottesten.. Heel vaak positief mee getest terwijl ik niet zwanger was.. Die komen hier dus niet meer in huis. Ik denk dus eerlijk gezegd ook niet dat je zwanger bent.
Ik zie ook een licht streepje op de hcg test, maargoed die kan dan ook van je aankomende eisprong zijn. Denk dat je ovu test dan vanavond wel knal gaat zijn.. Spannend hoor, veel plezier!
Ja ik zie ook iets maar ik denk dat het gewoon het voorgedrukte streepje is? Ik weet even niet welke dit zijn heb ze overgekocht van iemand hier....maar denk de wondfo Ik test vanavond weer met de ovu
Hahahha ja echt! Maar ik denk toch zelf echt eerder mijn ei......ik test nu even door met de ovu. Neemt de streep weer af was het gewoon mijn ei.
Hoog eiwitgehalte, dan scheidt je lichaam er te veel vanaf omdat je er (te) veel van hebt. Ik had dit ooit eens gelezen. Ik testte om de haverklap licht positief of vals positief. De huisarts gebeld verhaal uitgelegd en kreeg als antwoord dat het inderdaad aan de eiwitten kon liggen. Ook de gyn gaf aan dat het kon. Vandaar de bloedonderzoeken.
Lov ik vind het spannend! Misschien stiekem er een 2v5 Kruidvat tegenaan gooien? Ondanks dat ik ook denk dat je ei nog moet komen, zou het veel mooier zijn als je al zwanger bent nu!!! Ik duim hoor
Hahaha mama Larissa .... Nou ik wacht nog even af. Gooi er op deze manier een hoop testen doorheen We zullen zien wat er gebeurt de komende dagen....ik denk zelf gewoon mijn ei en dan is het zonde om al die hcg testen op te maken
Ik zit momenteel met hetzelfde probleem.. Knallende ovutest, en een extreem lichte zwangerschapstest. Nu is het bij mij zo dat ik absoluut niet zwanger kan zijn en dat ik zeker weet dat mijn eisprong er wel aan zit te komen, maar waarom is die HCG test dan licht positief? Blijkbaar kan een HCG test dan toch op LH reageren?
Lov toppie Shaddixx , je HCG was toch wel helemaal weg na je miskraam? En op hoeveelste dag van je cyclus zit je? Hier ook stilletjes aan de symptomen van een eitje hopelijk morgen of overmorgen een knaltest Ik duim dames!!! X
Die vind ik niet licht positief hoor. k vind hem behoorlijk duidelijk. Begreep dat je een mk hebt gehad? Mag ik vragen wanneer dat was? Na een.miskraam blijken veel vrouwen enorm vruchtbaar te zijn... weet niet of er ergens een kansje voor.een natuurlijke zwangerschap is? Bij ons zeiden ze ook dat de kans nihil was om op natuurlijke wijze zwanger te raken, maar toch is het gebeurd...
Ik heb geen flauw idee.. Omdat ik extreem licht positief testte op 14DPO en toen meteen ongesteld werd hebben ze er in de kliniek verder geen aandacht aan besteed. Ik heb daarna zelf ook niet meer getest, omdat ik toch heftig ongesteld was en het overduidelijk was dat het mis was. Tijdens die VMK waren mijn testen overigens ook extreem licht hoor, amper te zien. Ik kan me niet voorstellen dat dat nu (26 dagen na de laatste extreem lichte test, ook cyclusdag 26 trouwens) nog op een test te zien zou zijn.. De eerste is trouwens de ovulatietest he? Die is overduidelijk positief (links is tesstreep, rechts is controlestreep), maar de 2e foto is de HCG test (links is teststreep, rechts is controlestreep) en daar is de teststreep echt amper te zien. Kans op een spontane zwangerschap is echt uitgesloten, want ik heb tussendoor ook geen eisprong meer gehad.. Wel ontzettend mooi trouwens dat het bij jullie wel op die manier gelukt is.. Wonderen bestaan!
Idd schaddix....behoorlijk duidelijke hcg test! Maar je weet zeker da je geen ei hebt gehad? En heb je ook zelf een test gedaan om te kijken of je hcg weg was na je mk.?