Heb je puregon of iets gebruikt voor de iui? Als dat zo is en er waren bijv meerdere eitjes dan kan het ook altijd nog zijn dat het er mss twee waren en de een toch is blijven zitten. andere kant is mss dat je.lichaam het nu wel zelfnheeft op gepakt... n gelukje voor een keer? Mss toch een natuurlijke eisprong? wonderen bestaan echt nog steeds meid.
ze lijken idd wel zo goed als het zelfde. maar stiekem denk ik toch dat die onderste toch weer iets donkerder is hoor. of is die nog nat?
Ja niet pas gedaan maar ik wacht idd even tot de test echt goed droog is....dat verschilt dan weer he
Ik spuit Gonal-F! Ik heb tussendoor follikelmetingen gehad. Dat er een eisprong is geweest is dus echt onmogelijk. Op 5 maart zat er een follikel van 14,5mm, maar er werd getwijfeld of dit geen restje van de cyste was die ik eerder had. Op 8 maart heb ik weer een FM gehad, toen was alles kleiner dan 12mm. Volgens de arts kon een follikel weer verdwijnen/krimpen, dat was normaal. Ik heb er nog heel even aan gedacht dat die follikel misschien gesprongen is, maar volgens mij zou hij dan niet op 8 maart al verdwenen zijn. Ik heb tussen 5 en 8 maart trouwens ook geen positieve ovulatietest gehad, dus het kan echt echt echt niet. Nu zit er na 26 dagen eindelijk een follikel van 18x20. Dat zal mijn positieve ovulatietest ook wel verklaren.. De IUI staat gepland voor maandag.. Sorry trouwens Lov, ik spam je topic vol met mijn eigen gedoe Ik vind je ovutest trouwens ook iets donkerder vandaag, maar dat kan inderdaad ook komen omdat ie 'vers' is natuurlijk..
Als ie echt droog is gewoon weer n foto maken en plaatsen meid! Tijd voor goed nieuws voor jou. je hebt al genoeg ellende gehad de laatste tijd Wij schreven eerder ook samen in n topic Hihihi k houd je in de gaten hoor. t is je zo gegund meid
Wauw. tja mss hebben ze toch iets over t hoofd gezien. al verwacht je dat niet van een kliniek/zh. maar het kan hoor. Als je maandag de iui hebt krijg je dan vooraf nog een echo? En heeft je arts aangegeven dat alle follikels vanaf 15mm mee doen? Daar kunnen goeie eitjes in zitten... Ik had bij mijn icsi pogingen meerdere follikels van 15mm en daar hebben ze goeie rijpe eitjes uitgehaald....
Ja klopt, hij heeft aangegeven dat je bij een follikel van 15mm zeker weet dat hij door gaat groeien en resultaat op kan leveren. Onder de 15mm zou hij inderdaad weer kunnen krimpen/verdwijnen. Dat die van 14,5mm was verdwenen was volgens hem dus niet zo raar.. Ik krijg maandag van tevoren geen echo meer. Dat doen ze nooit, in ieder geval. Misschien kan ik er om vragen, we zitten bij onze favo arts, maarja.. Met een echo bereik ik eigenlijk ook helemaal niets..
Shaddix, 5 maart n follikel van 14,5mm 8 maart was ie weg... Ik heb van mijn gyn altijd begrepen dat de kleinste follikels komen en gaan maar dat de grotere wel blijven zitten... Je hoeft ook niet perce een positieve ovutest te hebben gehad want niet iedereen krijgt die en ook niet iedereen krijgt em op tijd. ik vind het een beetje ondingen heb er zelf dan ook nooit geen schik mee gehad....
Als je hemvraagt om een echo gaat hij je vragen waarom. als je aangeeft dat je een positieve est hebt gehad kan hij de iui afblazen... k weet niet of je daar op zit te wachten. maar ja mss voor de zekerheid toch om vragen. t is lastig zo...
Nouja.. Stel nou dat.. Stel nou dat die follikel van 14,5mm is gesprongen, dat ik geen positieve ovulatietest heb gehad en dat dat binnen 3 dagen is gebeurd.. Die kans is echt heel erg klein. De kans dat ik toen ook nog zwanger ben geraakt van de 6 zaadcellen die mijn vriend gemiddeld heeft is helemaal klein. Eigenlijk gewoon onmogelijk. Ik kan wel dromen over wonderen en mezelf valse hoop geven, maar ik denk dat ik het beter kan houden op een zwangerschapstest die op LH reageert.. Of zal ik toch om een bloedtest vragen in de kliniek?
Lieverd, vraag er gewoon om. neem dan desnoods je test mee vior het geval dat. Ik denk dat als je er niet om vraagt, je het je zelf misschien wel blijft afvragen. Bij ons was de kans ook echt nihil! Wij kregen gelijk icsi. iui werd niet eens beproken omdat dat niet voor ons was weggelegd. en kijk mij nou eens... Ik begrijp echt heeeeel goed dat je je zelf niet onnodig hoop wilt geven. maar doe alsjeblieft wat je hart en je gevoel je ingeeft. dan maak je nooit de verkeerde beslissing. En doe die tweede kv test morgen ochtend alsnog even. al is t maar voor je eigen gevoel.