Hier ook een ICSI-indicatie Meer info kan via een PBtje, heb ik het op een open forum liever niet over. Foto is trouwens ook wel heel erg bewerkt he? Ik weet zeker dat als ik de test meeneem, zij meteen roepen dat hij negatief is. Je ziet het streepje echt bijna niet. De foto heb ik een stuk donkerder gemaakt, omdat er op de foto anders helemaal niets te zien was..
Shaddixxx ik ben zo vrij geweest je test even aan mijn man te laten zien. je hcg test. Mijn man is enorm kleurenblind en kon op mijn testen pas wat zien als ze knalde. Ik vroeg hem; schat wat zie jij hier? Ja zegt ie twee strepen, een positieve test van iemand die zwanger is... Ik ben echt enorm benieuwd wat er uit komt.
Shaddixx ikkom er straks en anders morgen nog even op terug. ook even via pbtje. Ik ga nu even mijn dochtertje naar oma brengen en dan mijn manneke even gezelschap houden love, ben erg benieuwd hoor! Maar k zie echt duidelijk verschil!
Kan Lov, maar dan zou je zwangerschapstestje ook een beetje op moeten lopen toch..? Heb je kv 2v5 in huis?
Ja die heb ik.....maar die ga ik niet doen hahahahaha... Ik wacht wel af wat de ovu doet alleen wordt de cyclus zo lang op deze manier dat ik het niet vertrouw snap je?
Dat is waar, lastig joh! Misschien morgenochtend de 2v5 doen? Wanneer ben je begonnen met de ovu testen? Want als je nu zwanger bent, dan zou je ei dus geweest moeten zijn voordat je begon met ovu testen. Is dat mogenlijk?
Nou ik ben al op 4-3 begonnen met ovu testen! Met die stomme wondfo testen waarop ik gelijk een duidelijke streep kreeg.......nu ben ik bang misschien een piek gemist te hebben in de avond bv. Want he gekke is dat de tweede streep wel lichter werd tegen die 10 maart aan dat ik met de z&k begon. Die had ik namelijk gekocht omdat de wondfo zo slecht werkten bij mij
Ja ik kijk het even aan en doe idd volgende week wel die kruidvat.... Je gooit op deze manier zoveel testen erdoorheen he....pffffff
Nou ik had een cyclus van 30 dagen.....lf weet ik niet want gebruikte toen geen ovu testen.... Na de mk heb ik even lang moeten wachten omdat mijn hcg niet omlaag ging. Dus die cyclussen zijn wat moeilijk. Weet wel dat ik precies 14 dagen na de posi ovu ongi werd
Vanaf het moment dat mijn hcg op 1 stond kreeg ik ook pas een witte hcg test en ovu test, daarvoor teste ik natuurlijk vakerig had constant streepjes. Toen mijn hcg dus op 1 stond gelijk begonnen met ovu testen en toen duurde het niet zo lang als nu voordat ik een posi test kreeg.
Dat weet ik nog Lov, van je vorige ronde! Toch ben ik bang dat je ei nog moet komen, want STEL je ei is geweest, je streepje op de hcg is super licht. Zou kunnen passen bij 10dpo bijvoorbeeld. Dan zou je op dag 10 al je ei hebben gehad... Dat vind ik wel erg vroeg als je normaal een cyclus hebt van ongeveer 30 dagen. Snap je wat ik bedoel? Ben toch wel weer erg benieuwd naar je ovu en of zwangerschapstest morgen!
Ja ik snap je.... Ik denk zelf dat de hcg testen vals zijn maar toch kan het zijn dat mijn ei al is geweest en anders wacht ik met smart op die knallende test.
Ik wacht met je mee, en dan met name op de knal zwangerschapstest!! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.