moet hem wel uitvergroten om een streepje te zien maar wist niet dat je eisprong op zwangerschapstesten reageerde..lees het wel steeds vaker dat wel is geen hele duidelijke streep zie wel een streepje
Ja dat is een moeilijke......na de mk constant gebloed en weet pas sinds 7 feb dat ik hcg vrij ben zeg maar. Toen wel begonnen met ovu maar waar ik toen zat in de cyclus geen idee.....aangezien ik altijd wat bloed bleef verliezen. Nu werd ik wel 24 februari ongi dus dat weet ik wel Mijn mk was er helaas eentje met een lange nasleep
Ja ik test morgen met de ovu .....blijft die knallen dan test ik weer...neemt die af was het gewoon mijn ei.
Ik zie op de bovenste KV een heel licht lijntje. Maar ik denk dat het je ei is als deze testen daar bekend om staan. Ik had vorige maand toen ik heel even zwanger mocht zijn ook voor de gein met ovutesten getest. Maar voordat ik een posi ovutest had had ik allang een duidelijk KV test. Ovutesten zijn dus eigenlijk helemaal niet zo gevoelig om een zwangerschap aan te geven. Ik heb even een foto voor je gemaakt. Ze zijn wel ingedroogd maar je ziet wel wat ik bedoel
Oh ja vrouwtje....dan had ik dus al een duidelijkere test moeten hebben he..... Ach het is ook gewoon stom van mij dat ik even wilde kijken met die kruidvat......ach ja
Eigenlijk is het allebei spannend Of je bent zwanger of je eitje is onderweg En dan heb je weer een kans
Toch je ei meis, wel jammer had gehoopt op een positieve zwangerschapstest! Nou dan maar over 2 weken!!! Have fun!!!