Even he-le-maal gehad...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vlinderkind, 14 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Hai meiden,

Ik wilde gewoon even kwijt dat ik het gewoon even hélémaal gehad heb. Ik ga nu alweer de 11e ronde in. Ik zit nog 4 dagen voor mijn NOD en mijn menstruatie komt er alweer aan. Vorige maand was ik ook al 3 dagen te vroeg, en ik merk dat ik weer ongesteld ga worden (steeds erger wordende bruine afscheiding, en dat is bij mij altijd een vooraankondiging van de menstruatie). Sorry dat ik ff flink zeur, maar ik heb het gewoon ff helemaal gehad! Al een jaar bezig, een miskraam achter de kiezen en wéér niks. Ik baal gewoon en ik raak gewoon even het 'geloof' kwijt dat het ooit nog gaat lukken. :(
    Ik ben echt blij dat ik hier even oprecht kan zeggen hoe ik me voel, want mijn omgeving weet van niets, dus daar kan ik niet even een potje gaan zitten pruilen en zeuren.

Liefs van een Anouk die het gewoon ff niet meer ziet zitten. :(

2. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ach Anouk, wat vreselijk rot voor je.... :cry:
    Ik kan me voorstellen dat je het even niet meer ziet zitten. Helaas kan ik niets zeggen wat dat gevoel minder zou kunnen maken...
    Wel sla ik in gedachten even een arm om je heen en geef je een dikke warme knuffel...volgens mij kun je die nu wel gebruiken......

Sterkte meis....

3. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    hai anouk,

ook ik wil je even een hart onder de riem steken.
    ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je nog een beetje hoop kan houden.

liefs tascha

4. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    He Anouk, kan me goed indenken hoe je je voelt. Om je heen lijkt iedereen 'zonder enige moeite' maar zwanger te worden, terwijl jij het gevoel hebt dat je de onderste steen boven moet halen om überhaupt maar een kans te hebben.

Zeur maar lekker tegen ons aan hoor, daar zijn wij 'lotgenoten' voor.

(((Anouk)))

Groetjes, Wendy

5. kaily122

kaily122 Bekend lid

3 mrt 2006
    581
    0
    0
    hoi anouk,
    Ook van mij een dikke knuffel voor jou !!!
    Ik ga voor je duimen dat het snel eens raak mag zijn.
    Kan me heel goed voorstellen dat je je zo voelt, herkenbaar is het ook...
    Fijn dat het forum er is, want met anderen kun je je gevoelens niet echt delen, omdat die mogelijk dus niet weten dat je bezig bent.
    Dus lekker spuien hoor indien het nodig is.
    Ondanks hoop ik dat je toch goede moed kan houden.
    knuf kaily

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hey Lieve Anouk,

Ik snap je helemaal!
    Kan niks zeggen om jou een beter gevoel te geven..
    Ik denk aan je en duim voor je!!

Kus
    Natas

7. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Hey hey,

ik herken je gevoel helemaal, ik zit nu precies op dit moment ook met mijn ziel onder mijn arm, dit is nu de 24e ronde alweer en ik voel alweer de ongesteldheidskramp en zit hier ook alweer voor de pc te huilen, ik weet het ook niet meer soms, en het ergste is dat ik me schuldig voel dat ik me zo voel want ik heb al 4 mooie dochters. Soms denk ik laat ze de hele boel dr maar uit halen dan hoef ik er nooit meer aan te denken, dan hoef ik niet meer hopeloos af te wachten dan hoef ik niet meer ongesteld te worden etc. (hele diepe ZUCHT.....) Ik weet hoe je je voelt. dikke knuff

8. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Meid, sterkte. Kop op.
    Enne: mss alvast een afspraak makenn met de HA. Kan nooit kwaad volgens mij ;)

9. simalex

simalex Bekend lid

Hey Anouk,

Kom hier maar ff lekker snotteren hoor!! Hier zijn genoeg meiden/vrouwen die met je mee leven!

Ff een knuffel van mij.

Groetjes Simone

10. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Allemaal, stuk voor stuk, zijn jullie lieve schatten.... Bedankt...

11. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    He wijffie,
    Heerlijk even je hart luchten.. Ik kan me voorstellen dat er even zat van bent en je rot en verdrieitg voelt....

Ok van mij een hele dikke Knuf!!

12. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Anouk, wat jammer! We hadden nog wel zulke goede voornemens voor deze ronde. Ik kan wel zeggen 'volgende ronde beter', maar ik weet ook dat iedere maand die je langer moet wachten er één teveel is.

Van een lieve kennis kreeg ik de tip om vast drie maanden te temperaturen voordat je naar de huisarts gaat. Heb je dat niet gedaan, dan zal hij of zij je die opdracht waarschijnlijk bij het eerste bezoek gaan geven en moet je nog drie maanden langer wachten voor je duidelijkheid kunt krijgen. Ik weet niet of je er al aan toe bent om die stap al te nemen, maar ik vond het een goede tip van mijn lieve kennis, vandaar dat ik hem doorgeef.

Veel liefs,

Belle.

13. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Anouk,

Ik ken je gevoel heel goed, want ik zit in het zelfde schuitje. Ik ben nu 12 maanden bezig en het schiet allemaal niet op.
    Het klikt misschien dom wat ik nu zeg, maar dit is vanuit mijn gevoel geschreven en niet vanuit mijn verstand!
    Jij hebt een miskraam gehad, dat is gigantisch klote, en ik kan me niet bedenken hoe dat moet voelen. Maar jij kan zwanger worden, jij weet dat het zaadje en het eitje samen kunnen smelten. Hier gebeurd er niets.. soms wou ik gewoon dat ik een miskraam had gehad het afgelopen jaar want dan wist ik tenminste dat dat functioneerd binnen in me....

Verder wil ik je gewoon heel veel sterkte wensen, en daar komt ie weer:
    KOP OP, OP naar de volgende ronde......

Dikke knuffel Daphne

14. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    :confused:
    Lieve Daphne, ik denk dat daar nog wel wat meer bij komt kijken dan alleen de wetenschap dat er tenminste een bevruchting kan plaats vinden in je lichaam....

15. Niet meer actief

Zo, die kunnen we in onze zak steken.
    Ik hoop dat je nooit, maar dan ook nooit een mk mee hoeft te maken.

Je kan dan wel zwanger worden, maar het zou fijn zijn als het ook blijft zitten. Want uiteindelijk zijn we nog even ver.

Alleen hebben wij al zo veel verdriet meegemaakt. Geestelijk, maar ook lichamelijk.

Ik hoop dat je je volgende keer bedenkt voor je zoiets zegt.

16. Alida27

Alida27 Actief lid

11 mei 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Hoi Anouk,

Ik kan me indenken wat je voelt;(ben al 8 jaar bezig) machteloosheid en boosheid..
    Waarom de anderen wel en ik niet...
    Meid,een hele ferme knuffel voor jou,en toi toi toi!!!!

Groetjes,Alida

17. Niet meer actief

Meid 8 jaar? Je bent vast al bij de HA geweest?

18. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Heel veel sterkte gewenst en ook een dikke knuffel vanaf hier, eigenlijk aan alle meiden die er al zo lang over doen..........
    Ik kan me niet voorstellen hoe jullie je moeten voelen want zelf nog maar net begonnen, maar ik kan me wel indenken hoe frustrerend het moet zijn om maand na maand weer ongesteld te worden.........Vanaf het moment dat je ervoor gaat sta je jezelf toe je je leven voor te stellen met daarin een kind, en als dat dan zo lang moet duren.............. :cry:

Ik voel met je mee.
    Ik geloof ook in positief denken, dus zal dit in jouw plaats doen op dit moment dat je dat zelf even niet meer kunt.

Veel Liefs Lilly

19. Alida27

Alida27 Actief lid

11 mei 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Ja,ik loop in de MMM.. tussendoor nemen we de nodige pauze.. Het is namelijk wel zo dat ik zwanger raak(laatste miskraam in januari van 2-ling met 9 en 12 weken,buitenbaarmoederlijke zwangerschap 1 vruchtje,eileider verwijderd)maar het vruchtje blijft niet zitten..

Daarom krijg ik tot op heden geen hormonen etc,omdat zwanger raken lukt..wat erg frustrerend is als je al zo lang bezig bent.. Maar we blijven moed houden!!(de gynaegoloog is niet zo happig op hormonen)

Wij hebben als grote geluk dat ik op 15 jarige leeftijd zwanger raakte van onze zoon ,nu 11 jaar.Desondanks is ons verlangen naar een 2de kindje net zo sterk..

Daarom snap ik haar verdriet,net zoals alle andere meiden..

Groetjes,Alida

20. Niet meer actief

Jeetje Alida. Dat is een nog bijkomend nadeel met mk-en he. Ze doen niets voor je, want je kan zwanger worden. Maar ja, het is net of er een heerlijk toetje voor gehouden wordt. Telkens mag je er aan ruiken/ kijken, maar krijgen doe je het niet. En dat telkens weer, keer op keer.

Hoeveel mk-en heb je gehad? Als je niet wilt antwoorden hoeft dat niet hoor.

Deel Deze Pagina