HCG van 15 op DPO 12

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jasthur, 8 mei 2025 om 10:47.

1. Jasthur

Jasthur Nieuw lid

maandag
    1
    0
    1
    Hoi allemaal,

Ben nieuw hier, al veel meegelezen maar maak nu toch zelf ff een topic aan zodat jullie eens kunnen meedenken / kijken naar mijn situatie.

Do 24 april in ochtend knalpositieve ovulatietest, vrijdagochtend was deze amper nog zichtbaar en de dag ervoor, woensdagmiddag, ook negatief.

Sinds maandag 5 mei tuurstreepjes op zwangerschapstesten, heb sindsdien iedere ochtend getest. Foto's in bijlage.

De dipsticks van sensitest zijn dus maandag, dinsdag, woensdag en donderdagochtend met ochtendurine.
    De roze van action is de early en zijn van dinsdag, woensdag en donderdagochtend met ochtendurine.
    De onderste testen van beiden zijn dus van vanochtend en zijn dus op 13 DPO.

Gisteren al bloed laten trekken bij de huisarts (aangezien in januari BBZ, wou ze me goed opvolgen) vandaag resultaat en ik zou nu een HCG waarde van 15 hebben (zou 12 DPO geweest zijn). Zelf zegt ze dat dit gewoon nog erg pril is, volgende week woensdag moet ik opnieuw gaan om bloed te laten trekken.

Nu wil ik in tussentijd jullie meningen eens horen over de HCG waarde van 15 bij 12 DPO en de zwangerschapstesten in bijlage. Zelf vind ik die van sensitest precies wel wat oplopen maar blijft toch echt licht. Action early blijft ook echt erg vaag. Bij mijn vorige zwangerschappen had ik op 10 DPO altijd al wel een duidelijkere streep...

Bijgevoegde bestanden:

2. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.375
    8.881
    113
    Vrouw
    Heb je weleens geprobeerd om met middagurine te testen? Ik had in het begin 's ochtends ook lichte testen, en 's middags veel duidelijker.

3. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.361
    1.832
    113
    Vrouw
    het kan ook nog zijn dat je 11 dpo was als je eisprong op 26 april was.. Dan is een waarde van 15 wel oke, het gaat toch vooral om de verdubbeling..mag je niet morgen of maandag alweer prikken? Dat lijkt me toch fijner in jouw geval. Testen lopen niet hard op maar wel wat, het zou morgen toch wel een stukje donkerder moeten zijn als je 13 of 14 dpo bent dan. Het kan ook een biochemische zwangerschap zijn, ik had dat ook een keer, tuurstreepjes en hcg rond de 10 op 12 dpo en dag of 5 later werd ik ongesteld.

Deel Deze Pagina