gezien ik de laatste tijd niet zo netjes met mijn pil geweest ben dacht ik: laat ik eens een test doen... ehm tja... indroogstreepje denk ik zo gezien hij meer grijs is? was iets van 5 a 10 minuten na de test. is van zwanger en kids.
Moeilijk beoordelen met de test in het donkere stuk. Wil/kun je mss een foto maken op de witte achtergrond zonder schaduw?
hier kreeg ik valse strepen mee terwijl ik echt niet zwanger was.. Hoop voor jou dat ie wel goed is. Heb je al een andere test gedaan?
Ik zie wel wat, maar deze testen zijn niet zo betrouwbaar. Zou met een ander merk testen, bijvoorbeeld Kruidvat 2 voor 5 euro. En sorry, verder een nieuwsgierige vraag....onder je banner staat: hopen op een brusje, maar je slikt de pil. Dus je hoopt door (het slordig) slikken van de pil zwanger te worden?
Ik zie m ook duidelijk, maar ik ben ook geen fan van deze testen. @ Be Happy, misschien gaan ze er binnenkort voor, aangezien er ook in de handtekening staat dat ze nu nog de pil slikt
Ik zie wel wat. Zou de test vlak bij het raam leggen dan heb je helder licht er op vallen en dan een foto maken. Mij bevielen de testen goed. Ik had de gewone dipsticks van Z&K, en als ik niet zwanger was waren ze ook echt wit. De ultra gevoelige van Z&K die schijnen eerder een streepje te geven terwijl je niet zwanger bent.
ik moest nog even de pil slikken, gezien we nog aan het afwachten waren op wat uitslagen van het ziekenhuis. deze heb ik nu gehad en kunnen we er voor gaan
nouja goed, nog even wachten ivm vakantie, zodat ik niet ongesteld word hihi. maar nu is de steep weer verdwenen. gewoon een indroger dus. bah wat verwarrend!
ja he. is bijna niets meer van te zien. zou toch eigenlijk niet mogen. zo had ik ook ooit bij Dirx een test gekocht, kreeg direct een positief resultaat, met een knalroze streep en opeens verdween die ook weer. nouja ik wacht wel mijn stopweek na de vakantie af. zien het dan wel ik ga er gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben en na de vakantie lekker met ronde 1 beginnen. (gelukkig duurt dat niet meer lang hihi)
Zwanger&kids zijn rot testen.. hier nog een veel duidelijkere streep gehad en toch echt niet zwanger.
hallo, ik ben 21 juli ongesteld geweest na stopweek pil en daarna niet meer begonnen, ondanks pil gebruik merkte ik altijd de week na mijn ongi dat ik een dag wat buikkramp had en drupje bloed verloor , dit was nu ondanks dat ik niet meer de pil neem weer het geval de kalender geeft aan dat dat valt in mijn vruchtbare dagen.. is maandag mijn NOD en ik heb 2 dagen geleden getest met de early test van de kruitvat beide heeeel vaag streepje maar ik las daar weinig goeds over vanmorgen een kruitvat 2v5 er tegen aan gegooid en ja ik zie een 2de lijntje (roze) maar echt minimaal, vanmiddag een 2de gedaan maar 1 streepje.... ik weet het niet maar los laten lukt me ook niet ik lees zo veel verschillende dingen.. gr ella
als je op meerdere testen een roze 2e streep hebt, ook al is die licht, dan is de kans groot dat ze gewoon kloppen probeer anders een paar dagen te wachten. dan zul je zien dat hij donkerder word. succes! heb besloten morgen nog maar een testje te doen. gewoon voor de duidelijkheid. maar ik ga ervanuit dat er niets is
Bedoel je dat je een nega test erna had? Of de streep op de eigenlijke test ging weg? Ik had dat laatste vanochtend namelijk op een test van sensitest, eerst positief na een tijdje bijna niet meer te zien, maar ik heb ook een test van kv gedaan en daar werd het streepje juist duidelijker. Rare testen die allemaal andere dingen doen
Hoop dat hij wel goed is, maar dit soort streepjes had ik altijd met z&k. Morgen nog eens testen met een ander merk misschien? hoop op een streepje voor je
Mijn streep die weg ging, is vanmorgen weer op een andere test verschenen. Ik hoop dat jij ook goed nieuws hebt deze morgen.