Hoi, 4 weken geleden heb ik een miskraam gehad met krap 5 weken. Als ik van' normale' langste cyclus uitga ben ik weer overtijd. Een zwangersschapstest gaf een vrij duidelijke positieve uitslag. Om je eerlijk te zijn ben ik hier zo van in de war. Ik weet namelijk niet of dat het nog het hcg van mijn miskraam is of dat ik opnieuw zwanger ben. Heb alwel sinds twee weken pijn rechts onderin mijn buik en laag onderin mijn rug. Ook mijn tepels jeuken of en toe flink. Ik heb mijn huisarts gebeld met de vraag of er mogelijkheden zijn om uit te sluiten of ik zwanger ben of niet, maar die zegt dat ik gewoon over twee weken maar weer eens moet testen. Is dit echt de enige mogelijkheid ? groetjes lief
Hoi LIef, dit is altijd een hele lastige. Ik zeg vaak dat de test nog tot 4 weken positief kan uitslaan na een miskraam, maar 5 weken kan ook wel eens. Ik denk dat je inderdaadnog heel evenmoet wachten met opnieuw testen. Over een weekje moet kunnen! Even afwachten dus, ik duim voor je. Groetjes Brigitte