Zwanger of toeval

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Vlindertje1977, 15 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlindertje1977

8 okt 2007
    30
    0
    0
    Gelderland
    Hallo, afgelopen zaterdag heb ik mijn eerste IUI gehad. Alles is goed gegaan, had ongeveer 4 uur na de behandeling wat bruin slijm verlies maar dit verdween dezelfde dag weer. Heb nu sinds gister (eigenlijk zaterdag avond laat al, maar wordt steeds meer volebaar) een trekkerig gevoel in mijn onderbuik (eerst links onder nu hele onderbuik) en ben af en toe een beetje misselijk. Hoe zou dit kunnen ? Kan dit door IUI komen (iets geraakt ofzo, het deed echter geen pijn !) of een beetje de zenuwen ? Ben wel heel nieuwsgierig.......voel me af en toe ook wat licht in mijn hoofd en 's ochtend maken mijn darmen erg veel geluid......
    Heb verder wel goede stoelgang.

Alvast bedankt !

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Vlindertje,

het zou het allemaal kunnen zijn. Het lijkt me stug dat ze iets verkeerds hebben geraakt, maar ze hebben wel iets ingebracht natuurlijk en daar mag je baarmoeder best even op reageren. Dus ik weet het niet zeker. Ik snap je nieuwsgierigheid, maar het is nog even afwachten!

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina