Hoi allemaal, Na 3 miskramen zo ongerust! Ik heb maandagochtend om 11 uur bloed laten prikken voor de hcg waarde. Die was 190 en past goed bij de zwangerschapsduur (toen denk ik 4 w 1 d). Nu heb ik vanmorgen weer bloed laten prikken om 8 uur vanmorgen en was mijn hcg 525 (dus dit was krap 3 dagen later). Dat is goed gestegen, maar als ik het goed heb uitgerekend net niet de verdubbeling om de 48 uur, dat zou op 550 moeten zitten. Of kan het ook zo zijn dat hcg om de 48 a 72 uur stijgten is dit gewoon een goede stijging? Hopelijk hebben jullie ervaring. Thanks!
Je hebt maandag later op de ochtend bloed laten prikken dan vandaag. Dat zou een reden kunnen zijn dat je net niet aan de verdubbeling zit. Het lijkt mij een goede stijging, hoor!
Hoi Ik heb maandag de 12 de 4 weken en 3 dagen bloed laten prikken toen was het hcg 34 toen maandag de 19 de 5 weken en 3 dagen weer nu was mijn hcg 347 moet ik mij ongerust maken ? moet nu maandag weer bloed gaan prikken en moest dan boven de 1000 uitkomen maak me echt zorgen !!! Groetjes sandra
Sandra De HCG-waarde hoort om de dag te verdubbelen. Als je waarde vorige week maandag 34 was, dan zou 'ie afgelopen zondag rond de 272 hebben moeten zitten en vandaag op 544. Je zat er gisteren mooi tussenin, dus op zich is dat een goede waarde. Niet een hele hoge waarde, maar hij verdubbelt wel goed. Volgende week maandag moet je een waarde hebben van ongeveer 4352.
Hoi Vindt het nu zo spannend was het maar al maandag ! 3 aug hebben we de eerste echt ! Hopend op een kloppend hartje na 1 vroeggeboorte van een hele mooie zoon die 17 uur heeft gevochten voor zijn leven en 2 miskramen. Wordt het nu wel weer tijd voor een beetje geluk ! Groetjes sandra
Hoi mijn hcg was goed gestegen was al boven de 4000 echt super blij dinsdag eerste echo 7 weken en een paar dagen