Felle steken in vagina + harde buiken

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door FutureMama81, 28 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Ik ben nu bijna 20 weken zwanger van ons 1e kindje en heb regelmatig hele felle steken in mijn vagina. Daarnaast heb ik ook al best vaak last van harde buiken. Die zijn verder over het algemeen niet pijnlijk. Als ik zoek op steken in vagina lees ik over indaling van de baby. Nu maak ik me dus weer enorm veel zorgen. Kan het ook iets anders onschuldigs zijn??? Ik moet vrijdag weer voor controle. Is het verstandig mijn klachten even te melden??

2. FutureMama81

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    #2 FutureMama81, 28 sep 2009
    Laatst bewerkt: 28 sep 2009
    Ik voel het kindje overigens ook sinds kort en de laatste dagen vooral heel laag. Vlak boven mijn schaambot. Is dat normaal?? Ook voelt mijn onderbuik regelmatig behoorlijk gespannen. Ben zo bang dat er iets mis is. 20 weken echo was vorige week overigens gewoon goed..

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hoihoi,

Als ik je klachten zo lees, dan denk ik aan een blaasonsteking. Laat je urine even nakijken bij je huisarts.
    toch kan het ook worden veroorzaakt door je kindje dat zo laag ligt, nu pas het nog geheel in je bekken maar zet wel je banden extra op spanning.
    Neem voldoende rust, laat je urinecontroleren en houd het in de gaten.

Imke

4. FutureMama81

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Bedankt, ik zal de urine even laten nakijken..

Deel Deze Pagina