Hoi dames, Wie herkend dit probleem en is dit wel zo normaal.. De laatste 2 weken heb ik er last van me emoties.. Snel huilerig of boos of juiste hele erge huil buienen.. Vat soms ook dingen verkeerd op terwijl ze niet verkeerd bedoeld zijn.. Soms weet ik totaal niet waar die huilerigheid vandaan komt en wat ik er mee aan moet.. Heb het niet meer helemaal onder controle.. Word er ook soms niet goed van.. Ben 4 dagen in de week bezig met cursussen en werk.. Dat red ik nog maar net aan.. Voel het wel steeds zwaarder worden.. Niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk.. Wie maakt of heeft dit ook mee gemaakt?
Ik herken dat wel, ben ook al enkele weken weer super emo. Ik werk wel niet meer momenteel maar dan nog hoor.
Bij mij komen en gaan die hevige emoties. Ik weet ook niet goed waarom ik zo emo ben en wat ik er mee aan moet!
Hier ook last van! Kan soms echt huilen om niks. De laatste week op het werk heb ik zelfs zitten huilen zonder dat je echt weet waarom. En dan denk je van, "allé, stopt me huilen, waarom ween ik toch?". Echt héél vervelend, maar niets aan te doen. Nu ik thuis ben is het beter. Ben nog wel héél emotioneel, maar echt huilen valt nu wel mee . Was bij mij heb ik gemerkt véél erger als ik vermoeid ben. En die laatste werkweek was ik ook echt oververmoeid. Was blij dat ik kon stoppen met werken. Succes, want het is ZO vervelend!!
Herken dit enorm en wilde hier eigenlijk net zelf een topic over openen. Ben zelf nu 23 weken zwanger en heb zulke enorme moodswings. Van vrolijk in een paar minuten naar verdrietig, naar boos naar whatever... Niemand kan iets goeds zeggen, alles vat ik zwaar op en is me teveel. Werken weinig zin meer in, vooral nu mijn rug zo tegenwerkt. Wil het liefste maar gewoon huilen en even in een hoekje kruipen. Dus ja, helaas herkenbaar! Heb je ook ideeeen hoe dit tegen te gaan? Heb je tips en tricks toevallig? Bij mij helpt het wel als ik even heel hard ga focussen op een project op mijn werk ofzo. Of leuke afspraken maak met vriendinnen, waar ik me op kan verheugen. Of een avondje samen met mijn lief op de bank, gewoon even dom tv kijken. Maar dat lukt niet altijd... Sterkte ermee!!!
Hier is het ook jantje lacht jantje huilt zo rot ik kan uit het niets in janken barsten maar het kan ook met 2 minuten weer voorbij.